تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۳

با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام:

طرح گازرسانی به یک روستا و ۷ واحد تولیدی صنعتی در مهران افتتاح و کلنگ‌زنی شد

طرح گازرسانی به یک روستا و ۷ واحد تولیدی صنعتی در مهران افتتاح و کلنگ‌زنی شد
نگاه اقتصاد

 

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام گفت: امروز طی آئینی با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام و جمعی از مسئولان محلی، طرح گازرسانی به یک روستا، ۷ واحد تولیدی صنعتی در شهرستان مهران و همچنین گازرسانی به یادمان مقر و قرارگاه تیپ امیرالمومنین(ع) سپاه ایلام در زمان جنگ تحمیلی، افتتاح و کلنگ‌زنی شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان ایلام؛ عباس شمس‌اللهی با بیان اینکه در این آئین، طرح گازرسانی به روستای بانروشان با ۴۳ خانوار و همچنین یادمان مقر و قرارگاه تیپ امیرالمومنین(ع) سپاه استان در زمان جنگ تحمیلی که هم‌اکنون زیارتگاه کاروانهای راهیان‌نور هست کلنگ‌زنی شده است، افزود: برای گازرسانی به این روستا بیش از ۱۵ میلیارد ریال از محل اعتبارات داخلی شرکت ملّی گاز ایران هزینه می شود.

وی با اشاره به اینکه برای گازرسانی به این روستا ۷ کیلومتر شبکه توزیع گاز اجرا خواهد شد، اظهار داشت: علاوه بر کلنگ‌زنی طرح گازرسانی به روستای بانروشان، یک کارخانه آسفالت، ۲ واحد خدماتی، ۲ واحد دامداری، یک گلخانه صنعتی و یک واحد تولیدی در این شهرستان با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات داخلی شرکت ملّی گاز ایران گازدار شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام با بیان اینکه تاکنون ۵۴ واحد تولیدی صنعتی در این شهرستان گازدار شده‌است، تصریح کرد: شهرستان مهران دارای دو شهر و ۱۳ روستا می‌باشد که تاکنون هر دو شهر و ۱۲ روستای آن گازدار شده‌است و این شهرستان نیز از مناطق سبز استان از نظر مصرف انرژی گاز می باشد.

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام با بیان اینکه در شهرستان مهران بیش از ۱۰ هزارو ۱۲۲ خانوار مشترک گاز طبیعی هستند، گفت: تاکنون ۶ هزارو ۷۳۷ انشعاب علمک در مناطق شهری و روستایی شهرستان نصب و ۳۹۷ کیلومتر خطوط انتقال، تغذیه و شبکه توزیع گاز اجرا شده است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.