تاریخ انتشار : شنبه ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۳

مدیرکل راه ایلام: پنجم اسفند آخرین مهلت واریز سهم آورده مسکن ملی است

مدیرکل راه ایلام: پنجم اسفند آخرین مهلت واریز سهم آورده مسکن ملی است
ایلام - مدیرکل راه و شهرسازی ایلام بر تکمیل و واریز هرچه سریعتر آورده ٤٠ میلیون تومانی متقاضیان مسکن ملی تاکید کرد و گفت: عدم واریز وجه تا پنجم اسفندماه به عنوان انصراف محسوب و اسامی آنان حذف می‌شود.

 

عبدالله بهادری روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ما اظهار داشت: متقاضیان شهرستان های ایوان، هلیلان، دهلران، مهران، آبدانان، لومار، ارکواز ملکشاهی و دره شهر طرح اقدام ملی مسکن که در سامانه ثمن ثبت نام کرده اند حداکثر تا تاریخ پنجم اسفندماه فرصت دارند جهت تعیین تکلیف ثبت نام خود با مراجعه به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان مورد تقاضای و واریز وجه اولیه جهت واگذاری زمین و اختصاص پروژه اقدام نمایند در غیر این صورت بعد از تاریخ مذکور ثبت نام آنان از سامانه رد درخواست شده و اسامی انان حذف خواهد شد.

وی یادآور شد: اداره کل راه و شهرسازی استان ایلام در نظر دارد در راستای قانون نهضت ملی مسکن در شهرستان های مذکور نسبت به واگذاری زمین در قالب گروه های حداقل ۴ نفره به واجدین شرایط اقدام کند.

مدیرکل مسکن و شهرسازی ایلام تاکید کرد: تاکنون ۳۲ هزار و ۹۰۲ مورد ثبت نام متقاضیان برای مسکن ملی به ثبت رسیده که از این تعداد هشت هزار و ۸۵۷ مورد حائز شرایط اولیه بوده است.

بهادری گفت: سهم ‌استان ایلام از طرح ملی نهضت مسکن ۳۲ هزار و ۶۰۱ واحد است که تاکنون بیش از ۱۵ هکتار زمین جهت احداث این واحدها در استان واگذار شده است.

وی با بیان اینکه تاکنون نزدیک به ۳۳ هزار نفر از متقاضیان ثبت نام خود را انجام داده اند، افزود: تاکنون هشت هزار و ۷۵۷ نفر حائز شرایط اولیه و سه هزار و ۴۷۳ مورد نیز تایید نهایی شده اند.

به‌ گفته مدیرکل راه و شهرسازی ایلام، یک هزار و ۷۹۴ نفر از متقاضیان نیز آورده خود را واریز کرده اند.

وی ادامه داد: در طرح ‌مسکن‌ ملی در استان ایلام تاکنون ۱۷۲ واحد در مرحله اسکلت و سقف، ۵۱۷ واحد در مرحله فنداسیون و یک هزار و ۴۱ واحد نیز در مرحله خاکبرداری اولیه قرار دارد.

مدیرکل راه و شهرسازی ایلام اضافه کرد: با توجه به روند نهایی ثبت نام ، تایید نهایی اشخاص و واریز سهم اولیه آنها روند واگذاری زمین و احداث واحدها نیز در حال افزایش است.

بهادری اضافه کرد: تاکنون برای تامین زمین‌ مورد نیاز طرح نهضت مسکن‌ ملی در استان ۱۵/۳ هکتار از محل منابع سازمان‌ ملی زمین و ‌مسکن، ۶۵ هکتار از طریق تغییر کاربری، ۴۱۱ هکتار از طریق الحاق به شهر، ۱۲/۴ از طریق محل اعمال ماده ۶ قانون ساماندهی و ماده ۱۰ قانون جهش تولید مسکن تامین شده که‌ می توان گفت که تامین زمین در استان تکمیل و به سرانجام رسیده است./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.