تاریخ انتشار : یکشنبه ۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۴

اولین و بزرگترین مجتمع شبانه روزی استان تحویل دستگاه بهره بردار شد

اولین و بزرگترین مجتمع شبانه روزی استان تحویل دستگاه بهره بردار شد
نگاه اقتصاد - دکتر جلال حمره از آماده شدن اولین و بزرگترین مجتمع شبانه روزی زرین دشت شهرستان دره شهر با زیر بنای ۴۶۰۰ مترمربع خبر داد.

 

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس استان ایلام ، سرپرست اداره کل نوسازی مدارس استان ایلام گفت ، این مجتمع که نزدیک به دو دهه است که در ۴ فاز بعلت کمبود اعتبار و وسعت زیربنا از سال ۱۳۸۵ عملیات اجرایی احداث فاز اول آن آغاز گردیده بود، سرانجام با کش و قوس‌های فراوان و مرتفع شدن اعتبار آن در فاز چهارم به پایان رسید و بصورت تحویل موقت تحویل آموزش وپرورش شهرستان دره شهر گردید.

جلال حمره افزود این مجتمع عظیم بنام سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی نامگذاری شده است.

سرپرست اداره کل نوسازی مدارس استان ایلام گفت این مجتمع آموزشی در ۲ طبقه بالغ بر ۹۰ اطاق اداری و سالن و کارگاه و آزمایشگاه و خوابگاه و نمازخانه دارد که به اندازه یک مدرسه ۹ کلاسه توسط این اداره کل به تجهیزات کلاسی و اداری مجهز شده وکل فضا دارای سیستم استاندارد گرمایشی وسرمایشی واطفا حریق و ساختمان سرایداری مجزا وسرویسهای بهداشتی در داخل مجتمع است و برای اجرای این فضای آموزشی نزدیک به ۶۰ میلیارد ریال با مشارکت بنیاد برکت وابسته به‌ ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی ره هزینه شده است.

دکترحمره در خاتمه هم از همکاران دستگاه نظارت نوسازی مدارس آقایان: مهندس خانی ، مهندس دارایی و مهندس پناهی و مهندس اکرمی زاده وپیمانکار پروژه و سایر همکاران تقدیر و تشکر کرد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.