تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۳

فرماندار ویژه دهلران:

دهیاران در خدمت به مردم از چالش و فرصت سوزی پرهیز کنند

دهیاران در خدمت به مردم از چالش و فرصت سوزی پرهیز کنند
ایلام - معاون استاندار و فرماندارویژه دهلران گفت: دهیاران در خدمت به مردم با احساس مسئولیت و بهره گیری از همه توان و ظرفیت های موجود و پرهیز از چالش و فرصت سوزی همت مضاعف کنند.

 

لطیف صادقی روز پنجشنبه در نشست با دهیاران این شهرستان اظهار داشت: دهیاران در روستاها باید با کار جهادی در خدمت به مردم تلاش و از مشکلات مردم گره گشایی کنند.

وی بر ضرورت تعامل دهیاران با مردم تاکید کرد و افزود: دهیاران با تعامل سازنده و موثر با مردم و جلب مشارکت آنها در همه زمینه ها توجه وِیژه داشته باشند.

فرماندار ویژه دهلران بازدید از روستاها را از برنامه های مهم در جهت تسریع در رفع مشکلات آنان برشمرد و یادآور شد: مشکلات روستاها در خصوص طرح هادی و آبرسانی و جاده ها زیاد است و این مستلزم اولویت بندی مشکلات و برنامه ریزی برای رفع این مشکلات است و در این حوزه نیازمند توجه ویژه مدیر کل امور روستایی به روستاهای دهلران هستیم.

صادقی با اشاره به خدمات نظام و دولت در روستاها در حوزه های مختلف، خواستار توجه ویژه به بودجه دهیاران در این شهرستان مرزی شد و افزود: نیاز است در تخصیص اعتبارات به دهیاری ها این شهرستان با توجه به گستردگی و پراکندگی روستاها و از طرفی مشکلات روستاها در این شهرستان مرزی عنایت ویژه شود.

وی تاکید کرد: اعضای شوراها و دهیاران از ایجاد چالش و فرصت سوزی به شدت پرهیز و با تعامل و هماهنگی بین اعضا و تعامل با دستگاه ها امورات مردم را پیگیری کنند.

وی به کیفیت آرد شهرستان اشاره و اضافه کرد: نظارت بر کیفیت نان باید توسط همه رصد و پایش شود

فرماندار ویزه دهلران با اشاره به ۲۲۰ کیلومتر مرز مشترک دهلران با کشور عراق و فراهم بودن ۹۰ درصد زیرساخت های مرز چیلات گفت: دیپلماسی فعال مدیریت ارشد استان و رایزنی های فشرده برای پای کار آوردن طرف عراقی برای گشایش مرز چیلات ادامه دارد.

وی به ظرفیت های دهلران در حوزه های نفت و گاز و کشاورزی و صنعت هم اشاره و افزود: این مرز فرصتی برای صادرات و رونق اشتغال در منطقه است.

صادقی توجه به جاده های مرزی را یک ضرورت دانست و گفت: این مهم در این شهرستان بصورت ویژه مد نظر باشد.

فرماندار ویژه دهلران تامین نهاده های دامی برای عشایر از دیگر موضوعات برشمرد و افزود: پشتیبانی امور دام استان و کشور باید دهلران را در اولویت خرید دام مازاد عشایر قرار دهد./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.