تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۹:۳۵

۱۰۰ متر خط انتقال فرسوده آب در شهر پهله زرین آباد تعویض شد

۱۰۰ متر خط انتقال فرسوده آب در شهر پهله زرین آباد تعویض شد
نگاه اقتصاد  - مدیر امور آب و فاضلاب دهلران از تعویض100 متر خط انتقال فرسوده آب در پهله زرین آباد خبر داد.

 

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان ایلام،سعید رنجبر با اعلام این خبر اظهار داشت: با تلاش پرسنل آبفای این شهرستان ۱۰۰ متر از خط انتقال آب فرسوده در پهله زرین آباد تعویض شد.

مدیر امور آب و فاضلاب دهلران ادامه داد: با توجه به اینکه بخشی از خط انتقال آب شهر پهله که آب شهر و روستاهای اطراف را تامین می شد دچار فرسودگی شد  بنابراین  با هدف جلوگیری از هدر رفت، قطعی و تقویت فشار آب پهله زرین آباد بیش از ۱۰۰ متر لوله  فولادی سایز ۲۰۰ در طول مسیر اصلاح و تعویض شد.

 

وی همچنین از اجرای ۵۰۰ لوله گذاری شبکه آب در شهر دهلران خبر داد و  گفت:  امور آبفای شهرسان  با استفاده از توان داخلی و تامین لوله و اتصالات مورد نیاز اقدام به اجرای لوله گذاری بطول ۴۰۰ متر از جنس لوله پلی اتیلن به قطر۱۱۰ و  ۶۳ میلی متر  برای منازل مسکن مهر و همچنین اجرای ۱۰۰ لوله پلی اتیلن ۶۳ در خیابان پشت اداره هواشناسی  با رعایت کامل استاندارد‌های لازم نمود.

 

رنجبر در پایان ابراز امیدواری کرد؛ مانند گذشته در نظر داریم با اتخاذ تدابیر لازم، اقدام جهادی و همراهی مسئولین شهرستان و استان خطوط انتقال و شبکه آبرسانی فرسوده در این شهرستان  را تعویض و اصلاح کنیم.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.