تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۷

۳۰ آموزشگاه آزاد فنی و حرفه ای در ایلام افتتاح شد

۳۰ آموزشگاه آزاد فنی و حرفه ای در ایلام افتتاح شد
ایلام - ۳۰ آموزشگاه آزاد و ۶ مرکز جوار کارگاه ها و یک مرکز آموزش در محیط کار واقعی در استان ایلام افتتاح شد.

 

همزمان و به صورت بر خط در سراسر کشور با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی معاون وزیر و رییس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور ۳۰ آموزشگاه آزاد، ۶ مرکز جوار کارگاه ها و یک مرکز آموزش در محیط کار واقعی در استان ایلام افتتاح شد.

از مهمترین موارد افتتاح شده می توان به مرکز جوار کارگاهی شرکت کوشا غرب ایلام در شهرستان چرداول، شرکت تعاونی ۳۴۸۷ گروه صنعتی نظری واقع در شهرک صنعتی ایلام و آموزشگاه آزاد طلا و جواهر سازی در ایلام اشاره کرد.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای ایلام در این آیین گفت: وجود مراکز جوار کارگاهی می تواند نیاز اساسی استان در حوزه مهارت آموزی را برآورده سازد که این مراکز مهارت بین‌ شاغلین در صنایع‌ در کارگاه ها و نیز مهارت جوانان جویای کار را ارتقاء می بخشد.

حامد سلیمانی اظهار داشت: برای رشد و توسعه اقتصادی درکشور نیازمند نیروی کار ماهر هستیم؛ از طرفی با رشد مدرک گرایی و فارغ التحصیلان فاقد مهارت مواجه هستیم.

وی تصریح کرد: مهارت آموزی در محیط واقعی کار را که این روزها با سیاست ایجاد مراکز آموزشی جوار کارگاهی در صنایع و کارگاه‌های تولیدی از سوی سازمان فنی و حرفه‌ای با جدیت دنبال می شود را باید بسترساز اشتغال جوانان و جویندگان کار دانست./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.