تاریخ انتشار : پنجشنبه ۴ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۸

۱۱۵ هزار نوع اقلام فرهنگی بین گردشگران نوروزی ایلام توزیع می‌شود

۱۱۵ هزار نوع اقلام فرهنگی بین گردشگران نوروزی ایلام توزیع می‌شود
ایلام - مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و دبیر ستاد خدمات سفر ایلام گفت: افزون‌ بر ۱۱۵ هزار اقلام فرهنگی برای توزیع بین گردشگران نوروزی چاپ شده است.

 

عبدالمالک شنبه‌زاده روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار داشت: این قلام شامل کتابچه، نقشه، بنر و بروشور است که از ابتدای شروع مسافرت گردشگران به استان ایلام در حال توزیع است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی افزود: کتابچه راهنمای گردشگران در ۱۰ هزار نسخه، کتابچه معرفی استان ایلام مخصوص کودکان و نوجوانان در ۱۰ هزار نسخه و کتابچه جاذبه هر شهرستان به تفکیک در سه‌ هزار نسخه از جمله این اقلام است.

شنبه‌زاده یادآور شد: همچنین بروشور راهیان‌نور در۱۰ هزار نسخه ( که به علت تقاضای زیاد برای این بروشور تعداد ۲۰ هزار نسخه دیگر در دست چاپ است)، بروشور راهنمای موزه‌ها در ۲۰ هزار نسخه و بروشور قلعه والی در ۲۰ هزار نسخه تهیه و چاپ شده است.

دبیر ستاد خدمات سفر ایلام ادامه داد: در کنار این اقلام تهیه تخته شاسی منقش به آثار جاذبه‌های گردشگری اهدایی به ادارات، یک هزار متر بنر و ۲۰ هزار نقشه‌ راهنمای گردشگری نیز انجام گرفت.

وی اضافه کرد: این اقلام فرهنگی در اماکن مختلفی چون جمعیت هلال احمر، ایستگاه‌های ایست و بازرسی نیروی انتظامی، ادارات شهرستان‌ها، هتل و مهمان‌پذیرها، یادمان‌های دفاع‌مقدس، پایگاه‌های سیار خدمات سفر، نمایشگاه‌های صنایع‌دستی، نوروزگاه‌ها، امامزاده‌ها و اماکن مذهبی در حال توزیع است./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.