تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۷ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۱

همایش یک روزه جهاد تبیین روز ارتباطات در ایلام برگزار می شود

همایش یک روزه جهاد تبیین روز ارتباطات در ایلام برگزار می شود
ایلام - معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری ایلام گفت: کارگاه آموزشی و همایش یک روزه جهاد تبیین روز ارتباطات و روابط عمومی در ایلام برگزار می شود.

 

محمدسبحان حسنی روز چهارشنبه در اولین نشست شورای اطلاع رسانی استان اظهار داشت: اعتبارات بند چ در خصوص یک درصد اعتبارات دستگاه های اجرایی و تولید برنامه ها با همکاری صدا و سیما باید کیفی سازی شود و بیشتر مورد توجه دستگاه ها قرار گیرد.

وی افزود: برنامه های مورد نظر باید به سرعت به شورا اعلام شده و با نظارت شورا نسبت به هزینه کرد و تولید برنامه ها با همکاری صدا و سیما اقدام لازم صورت گیرد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری ایلام در خصوص تلاش دستگاه های اجرایی و روابط عمومی برای انعکاس دستاوردهای نظام و همچنین جهاد تبیین گفت: رهبر انقلاب بر بیان دستاوردهای نظام در قالب جهاد تبیین تکید داشتند و در این خصوص روابط عمومی دستگاه ها با روش های نوین و ابتکارات نسبت به بیان اقدامات و دستاوردهای نظام اقدام نمایند.

حسنی بر برگزاری نشست شورای اطلاع رسانی بر اساس تقویم و هر ۴۵ روز یک بار تاکید کرد و افزود: مدیران مربوطه در نشست های شورا شخصا حضور یابند و برای تبیین سیاست ها و اقدامات دولت اقدام کنند.

وی تاکید کرد: برنامه ریزی برای اطلاع رسانی اقدامات و شناسایی ظرفیت های رسانه های محلی برای تبیین دستاوردهای دولت تأکید شود و باید کیفیت اطلاع رسانی دستگاه های اجرایی با استفاده از ابزار نوین و مخاطب پسند افزایش یابد.

معاون سیاسی استاندار همچنین بر اثر بخشی تولیدات صدا و سیما در خصوص اقدامات دستگاه های اجرایی تاکید کرد و گفت: برنامه هایی که در خصوص اقدامات دستگاه های اجرایی و تبیین دستاوردهای دولت تولید می شود باید از جذابیت و مخاطب پسندی بالایی برخوردار باشد.

حسنی تصریح کرد: جهاد تبیین در قالب اطلاع رسانی دستاوردهای دولت و اقدامات دستگاه های اجرایی معنی پیدا می کند و چنانچه عملکردها و اقدامات به درستی اطلاع رسانی شود و در افکار عمومی غنی سازی صورت گیرد جهاد تبیین محقق شده است.

وی ادامه داد: برای افزایش سطح اطلاع رسانی و جهاد تبیین در روابط عمومی دستگاه های اجرایی و رسانه ها می توان با برگزاری همایش یک روزه و برگزاری کارگاه های آموزشی اقدام نمود./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.