تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳۱ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۸

معاون استاندار ایلام: رژیم صهیونیستی از وحدت جهان اسلام در هراس است

معاون استاندار ایلام: رژیم صهیونیستی از وحدت جهان اسلام در هراس است
ایلام - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام ماندگاری آثار برگزاری برنامه‌های گرامیداشت روز جهانی قدس را مهم خواند و گفت: رژیم غاصب اسرائیل از وحدت جهان اسلام در هراس است.

 

محمدسبحان حسنی روز چهارشنبه در نشست هماهنگی و برنامه ریزی راهپیمایی روز جهانی قدس در استان اظهار داشت: روز قدس روز نمایش شکوه اتحاد و همبستگی جهان اسلام و تجلی همدلی و اعلان برائت علیه رژیم غاصب صهیونیستی است.

وی افزود: انتظار می رود سال جاری به نحو احسن و باشکوه تر از گذشته شاهد برگزاری مراسم عظیم معنوی که پیام خاصی به جهانیان دارد، باشیم، حضرت امام خمینی (ره) فلسطین را به عنوان پاره تن جهان اسلامی قلمداد و رژیم اسرائیل را به عنوان یک غده سرطانی معرفی کردند، با توجه به زیاده خواهی این رژیم و تلاش برای گسترش اهداف خود و تسلط بر جهان اسلام، حضرت امام راحل آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به عنوان روز جهانی قدس نامگذاری کردند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام با اشاره به اینکه راه علاج آن جراحی و کندن این غده سرطانی از جهان اسلام است، یادآور شد: موضوع فلسطین به عنوان محور وحدت جهان اسلام قلمداد می شود و رژیم اسرائیل به عنوان عامل نفاق و تفرقه و کارکرد این رژیم هم تاکنون نشان داده است چقدر برای ایجاد تفرقه در جهان اسلام و توطئه بر علیه مسلمانان جهان اقدام می کند.

حسنی با بیان اینکه رژیم غاصب اسرائیل از وحدت جهان اسلام در هراس است، تاکید کرد: اثرات نامگذاری روز جهانی قدس را سال به سال شاهد هستیم که چقدر رژیم صهیونیستی و وابستگاه به این رژیم از روزجهانی در هراس و ترس هشتند.

وی اضافه کرد: هر ساله در آستانه روز جهانی قدس شاهد سرکوب مردم مظلوم فلسطین توسط این رژیم سفاک هستیم و انشااله روزی خواهد رسید که نماز وحدت بخش جهان اسلام به امامت ولی امر مسلمین در قدس شریف اقامه می شود.

معاون استاندار ایلام با بیان اینکه یکی ار اهداف روز جهانی قدس تبیین جنایت های این رژیم است، افزود: همه دستگاه های مختلف در زمینه معرفی جنایت های این رژیم کودک کش رسالت و وظیفه دارند، لذا ما باید پیام این روز را با تبیین جنایت ها و برنامه هایی که این رژیم غاصب در دستور کار خود دارد، به گوش جهانیان برسانیم.

وی اضافه کرد: امروز شاهد هستیم رژیم غاصب اسرائیل در پیرامون کشورمان در تلاش هستند حضور داشته باشند، اما با وجود ضریب نفوذ جمهوری اسلامی که تا بیخ گوش این رژیم رفته است، جبهه مقاومت را در کنار مرزهای خود می بیند، همچنین جبهه مقاومت از گذشته نیز قوی تر است.

حسنی با تاکید بر حضور اقشار مختلف مردم به ویژه نسل جوان در راهپیمایی روز جهانی قدس، یادآور شد: رسانه ها و صدا و سیما در این امر نقش مهمی دارند که امید است شاهد برگزاری با شکوه راهپیمایی روز جهانی قدس بر اساس برنامه ریزی های انجام شده و دستورالعمل های ابلاغی باشیم.

حضرت امام خمینی (ره) آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به عنوان روز جهانی قدس نامگذاری کردند تا مرحله جدیدی در همبستگی با مساله فلسطین و مبارزه ملت فلسطین در سایه بیداری ملت‌های مسلمان و آزادیخواه در منطقه و جهان در برابر صهیونیست ها و استکبار جهانی آغاز شود./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.