تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳۱ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۸

در نشست ستاد اقامه نماز استان ایلام صورت گرفت:

تقدیر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام از فعالیت های پرورشی آموزش و پرورش استان

تقدیر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام از فعالیت های پرورشی آموزش و پرورش استان
نگاه اقتصاد - حجت الاسلام و المسلمین کریمی تبار نماینده ولی فقیه و امام جمعه ایلام در نشست ستاد اقامه نماز استان از اقدامات پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان ایلام به صورت ویژه تقدیر کرد.

 

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان ایلام حجت‌الاسلام والمسلمین اله نور کریمی تبار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در جلسه ستاد اقامه نماز استان که در محل استانداری ایلام برگزار شد از عملکرد آموزش و پرورش به منظور برگزاری فعالیت های متنوع پرورشی و فرهنگی در سطح مدارس به صورت ویژه تقدیر به عمل آورد.

 

حجت الاسلام و المسلمین کریمی تبار با اشاره به انجام فعالیت های مختلفی که در زمینه های فرهنگی و پرورشی در مدارس به حیطه اجرا در آمده است افزود: فرهنگ سازی برای اقامه نماز باید در سنین کودکی و خصوصا در مدارس شکل گیرد.

 

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام همچنین به برگزاری جشن روزه اولی‌ها، جشن تکلیف برای دانش آموزان و برنامه های مختلف فرهنگی و معنوی در آموزش و پرورش استان اشاره کرد و انجام این اقدامات را شایسته ی تقدیر دانست.

 

شایان ذکر است علاوه بر برنامه های ذکرشده، برپایی ضیافت‌ افطار در سطح مدارس و برگزاری محفل انس با قرآن از جمله‌ی فعالیت های دیگر آموزش و پرورش استان برای ارتقاء روحیه معنوی دانش آموزان و همکاران فرهنگی در سطح استان در ایام ماه مبارک رمضان بوده است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.