تاریخ انتشار : جمعه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۸

امامان جمعه سراسر کشور: سپاه خاری در چشم دشمنان و امید همه مسلمانان است

امامان جمعه سراسر کشور: سپاه خاری در چشم دشمنان و امید همه مسلمانان است
.

 

استان‌ها- امامان جمعه سراسر کشور به مناسبت دوم اردیبهشت‌ماه سالروز تاسیس سپاه پاسداران به فرمان امام خمینی (ره) تاکید کردند: این نهاد مردمی خاری در چشم دشمنان وامید همه مسلمانان در دنیا است و همواره ثابت کرده با ایثار و شهامت هر چه تمام از عزت اسلامی دفاع می‌کند.

امامان جمعه سراسر کشور به مناسبت دوم اردیبهشت‌ماه سالروز تاسیس سپاه پاسداران به فرمان امام خمینی (ره) تاکید کردند: این نهاد مردمی خاری در چشم دشمنان وامید همه مسلمانان در دنیا است و همواره ثابت کرده با ایثار و شهامت هر چه تمام از عزت اسلامی دفاع می‌کند.

آنان بیان کردند: سپاه در تابلویی جهان‌نما غرور ملی ما را در کنار دیگر نیروهای مسلح به رخ جهانیان کشیده و کارنامه درخشانی در دفاع از انقلاب از خود به جا گذاشته است.

امامان جمعه در خطبه های امروز این هفته نماز جمعه همچنین به توطئه دشمنان در ترور روحانیون شیعه و سنی و الگوگیری از امام علی (ع) درصبر و عدالت اشاره کرده و گفتند: دشمنان اسلام و قرآن پروژه تفرقه‌افکنی آغاز کرده‌اند بنابراین امت اسلام باید آگاه باشد.

حضور پررنگ مردم در راهپیمایی روز قدس از دیگر مواردی بود که امامان جمعه بر آن تاکید کرده و گفتند: رژیم جعلی اسرائیل هر روز با همدستی و حمایت دولت آمریکا برای کشتار مردم فلسطین از هیچ اقدامی کوتاهی نمی کند و حضور پرشور مردم و مسلمانان در این راهپپمایی بزرگ در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان موجب همبستگی بیشتر با مردم فلسطین و انزجار از غاصبان صهیونیستی خواهد شد.

 

در ادامه به مهمترین سخنان امامان جمعه اشاره می شود:

امام جمعه اهل‌سنت ایرانشهر در جنوب سیستان و بلوچستان در این رابطه با بیان اینکه حضرت علی (ع) اسوه صبر، عدالت، گذشت و محبت بود، گفت: دوستی با حضرت علی (ع) و اهل بیت پیامبر (ص) از مهمترین ویژگی‌های یک فرد مسلمان ودشمنی با ایشان نفاق است.

مولوی عبدالصمد کریم زایی افزود: اختلافات مذهبی و طایفه‌ای را دو عامل فساد برشمرد و گفت: مسلمانان باید متحد و منسجم باشند، وحدت خود را برقرار و از نفاق و دو دستگی دوری و زیر پرچم اسلام برادر وار زندگی کنند.

حجت الاسلام سید علی شاهچراغی امام جمعه شهر ری نیز گفت: سپاه تنها نهادی است که از بزرگترین سنگرهای انقلاب و کشور دفاع کرده است.

وی یادآور شد: آمریکایی‌ها به این دلیل اسم سپاه پاسداران را از فهرست تحریم بر نمی‌دارند زیرا تمام پایگاه‌های اسراییل و آمریکا در منطقه توسط سپاه منهدم می‌شود.

حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم امام جمعه تبریز از سپاه پاسداران به عنوان دژی مستحکم و نفوذ ناپذیر در برابر دشمنان نام برد و گفت: عصبانیت و وحشت دشمنان از سپاه، نشانگر اقتدار و اثرگذاری این نهاد انقلابی است.

وی اظهار کرد: سپاه نقش بی بدیلی در دفاع مقدس، سرکوب گروهک های معاند و مزدور، سازندگی و آبادانی کشور و همچنین دفع حوادثی که تهدیدی برای امنیت کشور و نظام بود، داشته و این نهاد انقلابی در همه ماموریت ها و وظایفی که بر عهده داشته کارنامه درخشانی از خود به یادگار گذاشته است.

وی افزود: مهمترین اقدام های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از زمان تأسیس تاکنون شامل تأمین امنیت و برقراری نظم در کشور، سازندگی و محرومیت زدایی، مقابله با تحرکات خرابکارانه منافقان، برخورد با جریان نفاق و ترور، خنثی کردن کودتاهای دشمنان و مبارزه با گروه های تجزیه طلب، مقابله با جنگ اقتصادی و جنگ نرم دشمنان و پیروزی در مقابل آمریکا و گروه های تکفیری بوده که نباید فراموش شود.

 

حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی امام جمعه کرمان نیز با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی و به خاک و خون کشیده شدن فلسطینی ها گفت: امسال در راهپیمایی روز قدس باید پررنگ تر و قوی تر حضور یابیم.

وی همچنین با بیان اینکه باید تحرکات دشمن را از دور شناسایی کرد که این راهبرد حکومت علوی است گفت: این راهبرد می گوید مستکبران امروز در منطقه چه می کنند؟ آنان باید برگردند و منطقه را ترک کنند.

وی سالگرد شکست حمله نظامی آمریکایی ها در طبس هم اشاره کرد و یادآورشد: آنجا بود که هیچ دفاعی نداشتیم و خداوند به کمک ما آمد و طومار آمریکایی ها را در صحرای طبس به هم پیچید.

 

حجت الاسلام سید علی حسینی امام جمعه بروجرد نیز در سخنانی اظهار داشت: امروز دشمنان با ترور روحانیون شیعه و سنی و حمله خرابکارانه به اماکن دینی و مذهبی قصد تفرقه افکنی بین مسلمانان را دارند.

وی با اشاره به حمله تروریستی و انفجار در مساجد و مدارس افغانستان گفت: شهادت دانش آموزان روزه دار و بی گناه این کشور بخشودنی نیست اما دشمنان قصد دارند با این اقدامات، به اهداف پلید خود برسند.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به دوم اردیبهشت سالروز تاسیس سپاه نیز افزود: سپاه خاری در چشم دشمنان است و باید برای نظام و انقلاب حفظ شود چراکه خدمات قابل توجهی به ملت ایران و نظام انجام داده است به همین دلیل دشمنان این نهاد را در نظر ملت بد جلوه می دهند.

 

آیت الله سید نصیر حسینی نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج گفت: سپاه پاسداران همیشه میدان دار و مدافع عزت و شرافت ملت ایران بوده و در حوادث مختلف بعد از انقلاب خود را سپر بلای مردم و خارج چشم دشمنان کرده است.

وی افزود: سپاه پاسداران قدرت و شرافت این ملت است و این ملت هرگز به سپاه پاسداران پشت نخواهد کرد و به کوری چشم دشمنان این مرزداران به راه خود که دفاع از استقلال ملت است ادامه خواهند داد.

 

آیت الله سید احمد علم الهدی امام جمعه مشهد گفت: جریان های مافیایی که برای سود خود گرانی را در کشور دامن می‌زنند و نسبت به مردم جنایت می‌کنند باید شناسایی شوند تا این معضل در کشور حل شود.

وی افزود:برخی از این جریان های مافیایی در دستگاه های دولتی جریان و سرمنشاء دارند که باید به همت همه بخش ها و قوا شناسایی و با آنان برخورد شود.

وی با اشاره به این که گرانی روز افزون فشار فراوانی بر مردم وارد کرده است، ادامه داد: در حالی که دولت سعی در کاهش تورم دارد چرا هنوز گرانی فراوان است؟ و معیشت مردم مورد هدف قرار گرفته است؟ باید بدانیم که علت این گرانی‌ها در داخل خود کشور ماست. دشمنان نظام و اسلام اقدام به آغاز عملیات روانی و علم کردن موضوعی برای یکی از مسوولان کرده‌اند تا به عناوین مختلف وی را از عرصه کنار زده و بر شما مردم مسلط شوند.

 

آیت الله قربانعلی دری نجف‌آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: نیروهای مسلح عامل عزت و اقتدار ایران اسلامی و پشتیبان ملت و انقلاب هستند و از ابتدای انقلاب تاکنون در برابر تمام توطئه‌های دشمنان قرآن و اسلام ایستاده و اجازه توطئه‌ علیه ملت کشور را به آنان نداده‌اند.

وی ادامه داد: قدرت نیروهای مسلح در همه بخش‌های امنیتی، استراتژیکی، موشکی، زمینی، هوایی، دریایی و امنیتی ارزشمند است و در این حوزه به همت نیروهای مخلص و متعهد، کشور توانسته در منطقه بدرخشد و این توان باید همواره در بالاترین سطح باشد.

آیت‌الله علیرضا اعرافی خطیب نماز جمعه قم گفت: مظالم رژیم اشغالگر قدس همچنان ادامه دارد؛ امسال با کاهش کرونا، امید است که در سراسر ایران و جهان اسلام، روز جهانی قدس احیا شود، حضور یکپارچه امت اسلام برای محکوم‌ کردن رژیم صهیونیستی یک فرضیه و ضرورت است.

وی افزود: حرف ما درباره فلسطین این است که فلسطینی‌ها برگردند و انتخابات برگزار شود و رژیم تبعیض نژادی و اشغالگر قدس از میان برداشته شود.

وی ادامه داد: امت اسلام یکپارچه در دفاع از آرمان اسلام و فلسطین حضور دارد و روز جهانی قدس امسال به فضل الهی، یک جبهه منسجم را نشان می دهد، محور مقاومت را تقویت خواهد کرد و رژیم صهیونیستی هم بداند، راهی که می‌رود، پایانش جز شکست نیست.

وی در رابطه با استمرار عهدشکنی‌های آمریکا گفت: این‌ها زیاده‌خواهی دارند و منافع ملت ایران را نمی پذیرند و امیدوار هستیم، این قدرت‌های زورگو و متجاوز روزی بر سر عقل بیایند؛ اگر بر سر عقل نیایید، اراده ملت‌ها بر شما تحمیل می‌شود.

 

آیت الله رسول فلاحتی امام جمعه رشت هم با بیان اینکه مسئولان برای رفع مشکل محل دفن زباله منطقه سراوان رشت در تلاش هستند، از مردم خواست تا برای اجرای طرح ها و برنامه ها در این ارتباط همکاری کنند.

وی اظهار داشت: خواست مردم منطقه و رشت آماده سازی سریع زباله سوز، تبدیل پسماند و زباله ها به کودآلی، پوشاندن زباله ای به ارتفاع نزدیک ١٠٠ متر و تبدیل شیرابه به آب با فناوری جدید است که باید مسئولان تمام تلاش خود را پای کار بیاورند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: سپاه به عنوان شجره طیبه انقلاب، تاکنون امید مردم بوده و باز هم امید مسلمانان ایران و تمامی اهالی مقاومت در دنیا است.

 

حجت‌الاسلام جعفر رحیمی امام جمعه ساوه گفت: سپاه پاسداران در ۴۳ سال گذشته همواره منشاء خدمات و برکات فراوان بوده و در عرصه اقتصادی، سازندگی، نظامی، امنیتی، فناوری‌های علمی و دفاعی حرف اول را می‌زند و امروز دشمن بهتر از دوست عظمت سپاه را شناخته و به درستی دریافته‌ است که اگر در این سال‌ها همه سیاست‌ها و راهبردهای آن برای متوقف ساختن حرکت پرشتاب انقلاب اسلامی با شکست مواجه شده، سپاه پاسداران و مردمی بودن آن از جمله عوامل اصلی تحمیل این ناکامی‌ها به آنها است و امروزه چهار عامل مهم معنویت، بصیرت، ولایت مداری و زمان شناسی و وظیفه شناسی رمز موفقیت سپاه است.

وی بیان کرد: دشمن همواره یک طرف نوک پیکان مسمومش به سمت سپاه و نهادهای انقلابی و ارزشی است و امروز هم جریانات وابسته و یا انحرافی هستند که هم‌نوا با دشمن پروژه سپاه هراسی را از بیرون اقتباس کرده و به داخل بسط داده‌اند و ناجوانمردانه اقدامات سپاه را در عرصه‌های مختلف زیر سوال می برند.

 

آیت الله لطف الله دژکام نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز گفت: اگر علی (ع) نبود، عدالت گم می‌شد از این رو انتظار است که پیروان آن حضرت هم در مسیر عدالت گام بردارند.

وی با تاکید بر اینکه همگان باید جویای عدالت باشیم، افزود: مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب فرمودند که باید عدالت و معنویت در جامعه پررنگ تر شود، در مساله معنویت یعنی انسان از حقیقت انسانی بهرمند و شکوفایی در آدم پیدا شود و از حد حیوانی به مرتبه عالی انسان و ایمانی ارتقا یابد.

 

آیت‌الله مصطفی محامی نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان گفت: تهاجم همه جانبه جهان کفر و استکبار به اسلام و مسلمانان در روزهای اخیر، حمله به مسجدالاقصی و کشتار مسلمانان در فلسطین، اهانت به قرآن و آتش زدن قرآن در سوئد و انفجار در مساجد و مدارس افغانستان نشان از استیصال دشمنان اسلام است زیرا اگر حرف حساب و از روی منطق داشتند با منطق جواب می‌دادند.

وی ادامه داد: آتش زدن قرآن، حمله به مساجد، مدارس، کودکان و نوجوانان نشان دهنده این است که دشمنان در برابر اسلام و مسلمانان به استیصال رسیده و کار دیگری از دستشان برنمی آید.

امام جمعه زاهدان گفت: کسانی که دم از آزادی بیان می‌زنند اجازه می دهند به قرآن بی‌حرمتی شود اما اجازه دفاع و معرفی قرآن را نمی‌دهند با این حال همین اقدامات بی منطق آنها موجب توجه بیشتر به کلام الهی می‌شود و کنجکاوی انسان ها را برای شناخت این کتاب الهی بر می انگیزد.

 

حجت الاسلام محمدعلی قدس‌پور امام جمعه موقت سمنان نیز در سخنانی گفت: غربی‌ها استبداد رسانه‌ای به راه انداختند، در حالی که ادعای آزادی بیان دارند و از  زمان آغاز جنگ روسیه و اوکراین فضای مجازی در حمایت از یک کشور محدود شد.

وی با اشاره به جنگ روسیه و اوکراین ابراز داشت: موضع جمهوری اسلامی مشخص است و همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند، توقف جنگ را خواستاریم در صورتی که ریشه بحران مشخص شود و بهانه‌ای برای تشکیل سازمان‌هایی مانند ناتو نباشد که در مقابل مظلوم بایستد و حامی ظالم باشد.

وی افزود: ایران اسلامی نگاهی فراتر و افق دید بازتر از این دارد که بخواهد از روسیه یا اوکراین طرفداری کند، ما در فکر عدالت با ظهور امام زمان (عج) هستیم تا جامعه جهانی بر اساس حمایت از مظلوم ایجاد شود.

 

ماموستا سیداحسن حسینی امام جمعه موقت سنندج گفت: مسوولان باید اولیا خدا از جمله حضرت‌ علی(ع) را اسوه خود در زندگی و خدمت به مردم قرار دهند و مراقب بیت‌المال بوده و ساده‌زیست باشند.

وی ضمن تقدیر از تلاش دولت سیزدهم برای خدمت به مردم، اضافه کرد: دولت و مسوولان باید مردم‌دار بوده و در راستای رفع مشکلات جامعه، به ویژه بحث اشتغال، مسکن و ازدواج جوانان، تمام تلاش خود را به کار گیرند.

 

آیت الله سید کاظم نورمفیدی نماینده ولی فقیه در گلستان و امام جمعه گرگان با بیان این که امروز فلسطین و مسلمانان آن کشور نیاز به حمایت دارند، گفت: فلسطینیان نباید احساس تنهایی کنند و وظیفه کشورهای اسلامی است راهپیمایی روز قدس را باشکوه‌تر از گذشته برگزار کنند.

وی با اشاره به شهادت ۲ روحانی در حرم امام رضا (ع) یادآور شد: در این مساله برخی جریانات سیاسی تلاش دارند مساله افغانستان هراسی را در ایران و ایران هراسی را در افغانستان برپا کنند و حتی از صحنه های مختلف فیلم و عکس تهیه می‌کنند و به شبکه استعماری در لندن می‌فرستند.

آیت الله نورمفیدی افزود: فیلم و عکس‌هایی به شبکه‌های معاند می‌رود که نشان می‌دهد ایرانی‌ها به افغانی‌ها ظلم‌کرده و آنها را تحقیر می نمایند و از سوی دیگر فیلم هایی از افغانستان نشان می‌دهند که عده‌ای مقابل سرکنسولگری ایران شعار سر می‌دهند لازم است مردم و مسلمانان در این مسائل زیرک باشد و شرایط را درک کند و بدانند مردم افغانستان سال ها در ایران زندگی می‌کنند و حتی به غیر از کارگری کارهای فنی و مهندسی کرده و فیلم می‌سازند اما ممکن است هر کس در هر جایی خلاف انجام دهد که مسوولان آن افراد را چه ایرانی و چه غیر ایرانی به سزای اعمالشان خواهند رساند.

 

آیت‌الله عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر قزوین گفت: باید امسال به صورت ویژه راهپیمایی روز قدس را برگزار کنیم چرا که روز وحدت جهان و مسلمانان است.

وی با اشاره به حملات تروریستی اخیر در کشور افغانستان، بیان کرد: این حملات تروریستی محکوم است و ظلم هایی که این روزها در مدارس و مساجد افغانستان روا شده است باید خاموش شود.

امام جمعه شهر قزوین ادامه داد: هرچند که دولت افغانستان وظیفه دارد که امنیت افغانستان را تضمین کند اما ایران نیز در قبال جنایت هایی که به کشورهای همسایه اش می شود، مسوول است و از تروریست ها باید انتقام گرفته شود.

 

حجت الاسلام والمسلمین محمدباقر محمدی لایینی نماینده ولی فقیه در مازندران و امام جمعه ساری با اشاره به جنایت کشورهای مستکبر در برخی کشورهای مسلمان گفت : ملت ایران همواره در مقابل با ظلم و ستم می‌ایستد و برای برقراری حکومت عدل علوی آماده است.

وی با اشاره به فرمایشات رهبری مبنی بر ضرورت وجود پیوست زیست محیطی برای پروژه ها ، گفت : اخیرا حرف‌هایی در باره اجرای پروژه ای در نزدیکی میانکاله مطرح است که بنده بدون اظهارنظر عنوان می کنم تیم فنی و کارشناسی بدون اغراض سیاسی و انتخاباتی این پروژه و یا هر پروژه ای را که قرار است در استان ایجاد شود با پیوست محیط زیستی بررسی کند که درصورت عدم ضرر ایجاد شود.

وی با اظهار این که طی حدود ۲۰ سال اخیر برای استقرار صنایع مادر در مازندران مانع زیست محیطی مطرح می شود ، از سازمان محیط زیست خواست تا صنایع مادر سازگار با محیط زیست مازندران را به عنوان راهکار ارائه دهد.

امام جمعه ساری از بی توجهی به محیط زیست منطقه میانکاله در سال های گذشته انتقاد کرد و گفت : چرا مرکز اطفاء حریق در اراضی ۷۰ هزار هکتاری میانکاله مستقر نشده است که سالیانه حجم زیادی از این اراضی دچار خسارت آتش سوزی نشود ؟

آیت الله حبیب الله شعبانی موثقی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان با تاکید بر اینکه حکومت اسلامی در برابر اقتصاد مردم مسئول است، گفت: دولت سیزدهم با قدرت اصلاح اقتصادی کشور را ادامه بدهد و در این راه از سیره و روش حضرت علی (ع) استفاده کند.

وی با اشاره به شعار فساد ستیزی دولت سیزدهم، گفت: دولت همان شیوه حضرت علی(ع) را برای مبارزه با رانت‌خواری و کوتاه کردن دست غارتگران و زیاده خواهان به کار گیرد زیرا مردم به طور جدی از حقوق‌های نجومی، اختلاس و برداشت‌های بی رویه از بیت المال، گلایه مند هستند.

 

آیت‌الله سیدمحمدرضا مدرسی امام‌جمعه موقت یزد با محکومیت کشتار مردم افغانستان به خصوص دانش‌آموزان و شیعیان این کشور توسط گروهک‌های تکفیری ،گفت: تمامی این جنایت ها علیه مسلمانان ناشی از توطئه‌های استکبار جهانی برای ایجاد اختلاف در جهان اسلام است.

وی افزود: حمله به نمازگزاران و دانش‌آموزان در افغانستان جنایتی بزرگ است که توسط دشمنان برای رسیدن به اهداف شوم صورت می‌گیرد و باید همه در قبال مسایل منطقه هوشیار باشند.

وی تصریح کرد: کسانی که همچنان دلبسته به غرب هستند باید چشم خود را بر روی مسایلی که هم‌اکنون در دنیا اتفاق می‌افتد، باز کنند و بدانند که استکبار جهانی فقط به دنبال منافع خویش است و دست از هر جنایتی علیه مسلمانان  بر نمی‌دارد.

عضو فقهای شورای نگهبان با بیان اینکه راهپیمایی روز جهانی قدس امسال بعد از ۲ سال به دلیل کرونا با حضور گسترده مردم برگزارخواهد شد، ادامه داد: جنایات بی‌حد و حصر غاصبان صهیونیستی علیه مردم ستمدیده فلسطین طی روزهای اخیر افزایش یافته و شاهد ابعاد جدیدی از آن هستیم و باید در روز قدس پاسخی مناسب به اشغالگران داده شود.

 

حجت الاسلام و المسلمین سید احمدرضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم‌آباد گفت: سپاه در طول ۴۳ سال از تاسیس خود مراحل رشد، ترقی و کمال را طی کرده است که همچنان این مسیر ادامه دارد چراکه زمان جنگ کارنامه درخشانی داشته و در عرصه های محرومیت زدایی و فرهنگی فعال و موفق عمل کرده است.

وی همچنین با اشاره به دیدار اخیر مقام معظم رهبری با کارگزاران نظام گفت: عدم دخالت قوای سه‌گانه در کار یکدیگر ضمن هماهنگی، لازم و ضروری است همچنین قوه مجریه باید بی طرفی را رعایت کند و نباید به سمت گروه خاصی سوق یابد.

وی بیان کرد: قوه مقننه حق دخالت در انتصابات را ندارد که اگر دخالت صورت گیرد شائبه به وجود می آید، البته نمایندگان مجلس شورای اسلامی در ادوار مختلف همواره نشان داده اند که گوش به فرمان فرمایشات رهبری بودند.

 

آیت الله علی فروغی امام جمعه اردبیل گفت: از رئیس جمهور که شجاعت به خرج داد و فهرست بدهکاران بانکی را انتشار داد تشکر می کنم اما این مورد کافی نیست و این بدهکاران باید مجازات شوند.

وی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه بیت المقدس مسئله جهان اسلام است گفت: مسئله بیت المقدس برای تمام انسان های دارای حریت و آزاده حائز اهمیت است.

وی خاطرنشان کرد: حاکمان برخی از کشورهای اسلامی می خواهند با پاک کردن صورت مسئله بگویند موضوع را حل کردیم. آنهایی که از ابتدا در طول تاریخ با غرب و صهیونیست ها معامله کرده اند نقشه جدیدشان این است که از نظر زمانی و مکانی بیت المقدس را بین مسلمان ها و یهودی ها  تقسیم کنند تا ورود مسلمان ها به بیت المقدس را محدود کنند.

 

حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمد نبی موسوی فرد نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز با گرامی داشت جمعه آخر ماه مبارک رمضان روز قدس و حمایت از ملت مظلوم فلسطین ، امت اسلامی را به حضور پرشور و یکپارچه در راهپیمایی روز جهانی قدس فرا خواند.

وی افزود: روز قدس یادگار امام راحل و بنیانگذار فقید نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و همه ملت های اسلامی باید این روز را بزرگ بشمارند و در این روز ، حمایت خود را از ملت مظلوم فلسطین اعلام و بر نابودی رژیم اشغالگر صهیونیستی تاکید کنند.
وی گفت: انتظار می رود مردم مومن و با بصیرت خوزستان به کوری چشم جنایتکاران صهیونیست ، حضوری دشمن شکن در راهپیمایی روز جهانی قدس و حمایت از ملت مظلوم و مبارز فلسطین داشته باشند./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.