تاریخ انتشار : جمعه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۹:۳۰

فرمانده سپاه الغدیر یزد:

سپاه پاسداران، ستون مستحکم نظام اسلامی است

سپاه پاسداران، ستون مستحکم نظام اسلامی است
یزد-  فرمانده سپاه الغدیر یزد گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ماموریت‌های دینی، ولایی و انقلابی خود را به عنوان ستون مستحکم نظام اسلامی در عرصه‌های مختلف انجام می‌دهد.

 

سرتیپ رضا پورشمسی روز جمعه به مناسبت دوم اردیبهشت‌ماه سالروز تاسیس سپاه پاسداران در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این نیروی انقلابی ماموریت راهبردی خود را در راستای حفظ و حراست از انقلاب اسلامی با همراهی مردم انجام می‌دهد.

وی ادامه داد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یک نیروی صرف نظامی نیست و در تمامی ابعاد فرهنگی و اجتماعی با جدیت و قدرت در راستای اهداف نظام و انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف حضور دارد.

فرمانده سپاه الغدیر اظهار کرد: این نیروی ولایی و انقلابی از بدو پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون ماموریت خود را در راستای اهداف نظام در دفاع از کشور و حفظ ارزش‌ها انجام داده و تداوم دارد.

پورشمسی بیان کرد: سپاه پاسداران برگرفته از آموزه‌های دینی و اعتقادی با همکاری مردم و مسئولان در میدان عمل به نقش‌آفرینی مشغول است و تاکنون با ایمان و جانفشانی به کشور و مردم خدمت کرده است .

وی گفت: تحقق اهداف نظام و انقلاب اسلامی به خصوص توصیه‌های حضرت امام خمینی (ره) و هم‌اکنون مقام معظم رهبری جزو ماموریت محوری این نیروی مردمی و انقلاب اسلامی است .

فرمانده سپاه الغدیر بیان کرد: پاسداران انقلاب اسلامی برای حفظ جان و مال مردم همچنان آماده جانفشانی هستند و لحظه‌ای دست از اهداف نظام و ولایت فقیه بر نمی‌ندارند.

پورشمسی با اشاره به توطئه‌های مختلف دشمنان به اهمیت داشتن بینش و بصیرت آحاد مردم اشاره کرد و همراهی مردم و مسئولان را برای تحقق اهداف نظام اسلامی با همکاری نیروهای بسیجی و سپاهی خواستار شد.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به فرمان حضرت امام خمینی (ره) در دوم اردیبهشت سال ۱۳۵۸ تاسیس شد./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.