تاریخ انتشار : چهارشنبه ۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۶

معاون استاندار ایلام:

پروژه‌های محرومیت زدایی به بخش بولی چوار اختصاص می یابد

پروژه‌های محرومیت زدایی به بخش بولی چوار اختصاص می یابد
ایلام- معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام گفت: با توجه به اینکه بخش تازه تاسیس بولی نیازمند اقدامات عمرانی برای ترمیم و تکمیل زیرساخت هاست، تعدادی از پروژه های محرومیت زدایی به این بخش اختصاص می یابد.

احمد کرمی روز چهارشنبه در بازدید از زیرساخت های بخش تازه تاسیس بولی شهرستان چوار بهمراه فرماندار و برخی از مدیران کل استان، اظهار داشت: بخش تازه تاسیس بولی از نظر زیرساخت دارای مشکلات بسیاری است که با توجه به نیاز برخی از روستاهای این بخش به آسفالت ورودی اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای می‌تواند در این زمینه کمک هایی بسیار خوبی به روستاهای پاقلعه و دارتوت برای آسفالت ورودی و روکش آسفالت بلوار گنجوان داشته باشد.

وی با بیان اینکه دهیاری های بخش بولی نیز نیازمند اعتبارات عمرانی برای تکمیل طرح‌های هادی روستایی هستند، یادآور شد: در همین راستا اعتبارات تعدادی از دهیاری های بخش بولی از جمله روستای گنجوان و دیگر روستاها را افزایش خواهیم داد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام همچنین خواستار تامین آب شرب و همچنین تامین نهادهای دامی و کشاورزی روستائیان و عشایر این بخش شد و تاکید کرد: جهاد کشاورزی باید نهاده‌های دامی، کود و دیگر ملزومات کشاورزی را در اختیار عشایر و مردم این بخش قرار دهد.

وی در خصوص تامین آب شرب روستاهای این بخش نیز افزود: شرکت آب و فاضلاب استان نیز در خصوص تامین آب پایدار روستاهای گرچغا و پاقلا اقدامات لازم را در اسرع وقت انجام دهد.

به گزارش ایرنا، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام در سفر خود به بخش تازه تاسیس بولی از توابع شهرستان چوار از زیرساخت ها، مرکز بهداشت، واحد پست بانک و همچنین از طرح هادی روستای گنجوان و مرکز چاه های گاز تنگ بیجار نیز بازدید کرد./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.