تاریخ انتشار : جمعه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۵

در مسیر قدس

عادی سازی رابطه با چند کشور عربی مانع نابودی رژیم صهیونیستی نمی شود

عادی سازی رابطه با چند کشور عربی مانع نابودی رژیم صهیونیستی نمی شود
ایلام - جانشین سپاه امیرالمومنین استان ایلام گفت: عادی سازی رابطه چند کشور عربی با اسرائیل نمی تواند مانعی بر نابودی رژیم کودک کش و غاصب اسرائیل شود.

 

سردار قدرت اله کریمیان در سخنرانی مراسم روز قدس در جمع باشکوه مردم شهرستان چرداول افزود: هرچه زمان می گذرد جهان به اهمیت روز قدس، موضوع فلسطین و پایان حیات رژیم منحوس اسرائیل پی می برد و به تعبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی این رژیم جعلی آخرین لحظات و روزهای عمر خود را سپری می کند و به حول و قوه الهی این امر محقق خواهد شد.

وی با ذکر این نکته که حتی اسرائیلی ها خودشان به نابودی و اضمحلال شان پی برده اند، اضافه کرد: عادی سازی رابطه با بعضی کشورهای عربی نمی تواند مانعی بر نابودی و پایان جنایات آنها شود و این عادی سازی کار نظام استکبار برای مقابله با ایران است که در این راه نیز شکست خورده اند.

سردار کریمیان تاکید کرد: سرزمین فلسطین در تاریخ دارای ارزش بالایی بوده و محل ظهور ادیان مختلف الهی بوده و برای تمام مردم دنیا مقدس است.

وی با اشاره به جنایات متعدد رژیم اسرائیل علیه مردم مظلوم فلسطین یادآور شد: این رژیم ددمنش از هیچ جنایتی فروگذار نبوده و مردم مسلمان هیچوقت از موضوع فلسطین غافل نبوده و از مردم فلسطین با محوریت نظام مقدس جمهوری اسلامی حمایت کرده اند.

جانشین سپاه امیرالمومنین استان ایلام یادآور شد: اگر به تحولات اخیر سیاسی در دنیا توجه کنیم، متوجه خواهیم شد امروز رنگ چشم ها و رنگ پوست انسان ها معیاری برای حمایت است و احساس همدردی مجامع بین المللی دارای دوگانگی و حتی چندگانگی است که این موضوع در جنگ روسیه با اوکراین مشاهده شده است.

کریمیان گفت: هجوم آل سعود به مردم مظلوم یمن با سکوت مجامع بین المللی و مدعیان حقوق بشری روبه رو شده و در همان روزهای تهاجم به یمن رهبر حکیم انقلاب فرمودند آه مردم یمن دامن آل سعود و همدستان آنرا خواهد گرفت و امروز بعد از هفت سال این وعده رهبری محقق شده است.

وی کشتار مردم مسلمان صربستان و ویتنام، تهاجم به افغانستان، ظهور داعش در سوریه و عراق و آن همه جرم و جنایت را نمونه هایی از جنایت هایی دانست که مجامع بین المللی در برابر آن سکوت و حتی از ظالم نیز دفاع کردند.

سردار کریمیان اضافه کرد: در جنگ روسیه با اوکراین مشخص شد جان انسان ها با هم تفاوت دارد، زیرا سکوت مدعیان حقوق بشر در برابر مظلومیت مردم فلسطین، یمن؛ سوریه، عراق، افغانستان مدعای این موضوع است.

وی ادامه داد: در موضوع جنگ روسیه و اوکراین تحریم های سخت سیاسی، ورزشی، اقتصادی علیه روسیه اعمال شد ولی چرا برای هجوم عربستان به یمن ، داعش در عراق و سوریه هیچ عکس العملی نشان ندادند؟

این مقام نظامی تاکید کرد: ما هرگونه جنگ و خونریزی را محکوم می کنیم ولی رفتار دوگانه کشورها در برابر حوادث سیاسی پذیرفته نیست.

کریمیان ترور و شهادت دانشمندان هسته ای و نخبه، حمایت از تحریم های ظالمانه ، حملات متعدد سایبری، ایجاد یک گردان خرابکارانه و تروریستی، حملات سخت افزاری و نرم افزاری توسط اسرائیل علیه ملت و جمهوری اسلامی را نمونه هایی از ددمنشی و رفتار های خصمانه این تروریست منطقه ای برشمرد.

وی گفت: رژیم غاصب در برابر اراده الهی ملت و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شکست خورده است و مردم باید با پیروی از منویات رهبری معظم انقلاب همواره هوشیار و آگاه باشند./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.