تاریخ انتشار : شنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۰

رییس فدراسیون بوکس: ایلام توانایی تبدیل شدن به قطب بوکس کشور را دارد

رییس فدراسیون بوکس: ایلام توانایی تبدیل شدن به قطب بوکس کشور را دارد
ایلام - رییس فدراسیون بوکس گفت: با توجه به ظرفیت های ورزشی موجود در استان، ایلام می تواند به قطب ورزش بوکس کشور تبدیل شود اما تاکنون این ظرفیت ها شکوفا نشده است.

 

حسین ثوری روز شنبه در نشست مجمع انتخابات هیات بوکس ایلام اظهار داشت: ایلام با استان هایی همچون لرستان، خوزستان و کرمانشاه همجوار است و باید از ظرفیت این استان ها استفاده کرد.

وی افزود: باید تلاش کنیم مریبان، داوران و سیستم آموزشی این رشته را ارتقا دهیم و با بررسی مشکلات این حوزه به توسعه و پیشرفت آن کمک کنیم.

ثوری ادامه داد: برای کمک به ورزشکاران استان در رده های پایه چنانچه ورزشکارانی دارای استعداد رشد در آینده وجود داشته باشند و حتی اگر در سطح تیم ملی نباشند، به اردوهای تیم ملی دعوت می شوند.

رییس فدراسیون بوکس گفت: عضویت و دعوت به اردوهای تیم ملی تاثیر مثبتی در روند آمادگی، انگیزه و روحیه ورزشکاران دارد و امیدواریم این اتفاق در آینده ای نردیک برای بوکسور های ایلامی بوجود آید.

ثوری یادآور شد: کلاس های آموزشی جهت ارتقای رشته بوکس برای ورزشکاران و مربیان ایلامی بدون پرداخت وجه به فدراسیون صورت می گیرد چرا که این استان ظرفیت های بسیاری در این رشته دارد که باید دیده شود.

وی با اشاره به اعتراض پیش آمده در انتخابات هیات بوکس ایلام و اتعراض به نتیجه آرا و قرعه کشی گفت: چنانچه کوچکترین خطایی در صحت انتخابات وجود داشته باشد با قاطعیت اعلام می شود.

مجمع انتخاباتی هیات بوکس ایلام با حضور رییس فدراسیون بوکس برگزار شد و از بین ۲ کاندید، علی رستمی پس از سه بار رای گیری و تساوی آرا در پایان با قرعه کشی رییس هیات بوکس ایلام شد./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.