تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۳

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان ایلام،

از اصلاح و بهسازی شبکه آب در ۳ روستای ایلام خبر داد

از اصلاح و بهسازی شبکه آب در ۳ روستای ایلام خبر داد
نگاه اقتصاد - مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان ایلام گفت: بیش از 500 متر شبکه آب در روستاهای میدان، چشمه کبود و شهرک شهید کشوری اصلاح و بهسازی گردید.

 

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان ایلام، فتح اله محمدی با اعلام این خبر گفت: این امور با استفاده از توان داخلی و تامین لوله و اتصالات موردنیاز و در راستای رسالت خطیر خود مبنی بر تامین و توزیع آب شرب بهداشتی، تکمیل شبکه آبرسانی، اقدام به اجرای لوله گذاری بطول ۵۰۰ متر از جنس لوله پلی اتیلن به قطر ۶۳ میلی متر در در روستاهای میدان، چشمه کبود و شهرک شهید کشوری ایلام با رعایت کامل استاندارد‌های لازم نمود.

 

وی گفت: مرمت و رفع شکستگی شبکه‌های فرسوده و آسیب دیده توزیع آب برای جلوگیری از هدر رفت آب آشامیدنی از اولویت‌های کاری مهم این امور است و تلاش ما این است تا جایی که اعتبارات اجازه می دهد نسبت به تعویض لوله های فرسوده اقدام نماییم.

 

محمدی بیان اینکه این عملیات افزایش رضایت مردم و ارتقاء سطح خدمت رسانی را در پی خواهد داشت افزود: مانند گذشته در نظر داریم با اتخاذ تدابیر لازم، اقدام جهادی و همراهی مسئولین شهرستان و استان خطوط انتقال و شبکه آبرسانی فرسوده در این شهرستان را تعویض و اصلاح کنیم.

 

مدیر امور آبفای شهرستان در پایان از همشهریان خواست با صرفه جویی در مصرف آب، از قطعی و کاهش افت فشار در سایر مناطق جلوگیری کنند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.