تاریخ انتشار : دوشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۱

باهدف گسترش همکاری‌های متقابل:

همکاری شرکت گاز استان با پست ایلام توسعه می‌یابد

همکاری شرکت گاز استان با پست ایلام توسعه می‌یابد
.

 

نگاه اقتصاد – سرپرست شرکت گاز استان ایلام از همکاری این مجموعه با شرکت پست استان با هدف گسترش همکاری متقابل خبر داد و گفت: تلاش می‌شود به منظور افزایش خدمات‌دهی مناسب در جهت رضایتمندی بیشتر مشترکین و ذینفعان، شرایطی فراهم شود تا در آینده ۴ خدمت دیگر از خدمات قابل‌واگذاری این شرکت از طریق پست انجام شود.

به گزارش روابط عمومی؛ محمود کشاورز با اشاره به اینکه از سال‌های گذشته ۱۸ خدمت این شرکت از طریق پست در حال انجام است، افزود: این خدمات شامل اشتراک پذیری مشترکین جزء، ارائه قبض المثنی، ارائه استعلام بدهی، تغییر‌نام واصلاح آدرس مشترکین، ثبت رقم کنتور و اصلاح قبض مشترک جزء، تغییر ظرفیت، تغییر نوع مصرف مشترکین، رفع اشکال قبض جزء، ثبت رقم کنتور جزء و غیره از طریق پست انجام شده است.

وی با بیان اینکه شرکت گاز استان به منظور رفاه حال مشترکین و جلوگیری از ترددها، کم شدن هزینه‌ها و غیره بخشی از خدمات خود را به ذینفعان از طریق پست انجام می‌دهد، افزود: شرکت پست استان خدمات دیگری همچون تائیده کدپستی و آدرس، ثبت تلفن همراه و غیره به متقاضیان گاز ارائه می‌کند و این موضوع باعث کاهش ترددها در مناطق مختلف استان و تجمیع ارائه خدمات می‌شود و شرکت گاز از طریق همین مولفه‌ها خدمات خود را به مشترکین در کمترین زمان ممکن ارائه می‌کند.

سرپرست شرکت گاز استان به سابقه همکاری هر دو شرکت اشاره و تصریح کرد: هدف نهایی این همکاری‌ها رضایتمندی آحاد مختلف مردم است و تلاش می‌شود از راه‌های مختلف، ارتباط مسئولان این شرکت با مشترکین و ارباب رجوع نزدیکتر شود.

کشاورز با اشاره به اینکه تمدید قراردادهای همکاری فی مابین دفاتر پست و پیشخوان دولت در دست اقدام است و انتظار می رود که کارکنان آن مجموعه به منظور رضایتمندی آحاد مختلف مردم، خدمات را کامل و به موقع به مراجعین ارائه کنند، افزود: واگذاری بخشی از امور به بخش خصوصی به همین منظور است و جلب رضایت مردم در اولویت اول قرار دارد.

همچنین در این دیدار، سرپرست شرکت پست استان ایلام با اشاره به اینکه دفاتر پیشخوان دولت و شرکت پست استان در سال‌های گذشته خدمات قابل قبولی به مشترکین گاز ارائه نموده‌اند که برای جامعه هدف قابل لمس است، گفت: شرکت پست ایلام در سال گذشته ۱۸ خدمت مربوط به مشترکین گاز در اقصی نقاط مختلف استان انجام داده است.

صادق غلامی با بیان اینکه انجام خدمات گسترده پست در دورترین و محرومترین نقاط استان با استقرار دفاتر روستایی بر کسی پوشیده نیست، افزود: انتظار می رود که شرکت گاز استان علاوه بر ۱۸ خدمت قبلی تعداد خدمات دیگری را از طریق پست انجام دهد تا این مجموعه نیز همچون سال‌های گذشته به مشترکین گاز خدمات رسانی کند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.