تاریخ انتشار : شنبه ۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۶

نیروهای هلال‌احمر ایلام به حالت آماده باش درآمدند

نیروهای هلال‌احمر ایلام به حالت آماده باش درآمدند
ایلام - سرپرست جمعیت هلال احمر ایلام گفت: در پی اعلام هشدار سطح زرد اداره کل هواشناسی در این استان تمامی شعب و نیروهای هلال احمر این استان به حالت آماده باش درآمدند.

 

غلامرضا علی محمدی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ما افزود: در پی هشدار سطح زرد اداره کل هواشناسی استان ایلام و تشکیل جلسه مدیریت بحران استان مبنی بر ورود سامانه بارشی و احتمال ایجاد سیل و آبگرفتگی و صاعقه لذا تمامی شعب و نیروهای عملیاتی این جمعیت به حالت آماده باش درآمدند تا در صورت نیاز عملیات امداد رسانی را در اسرع وقت انجام دهند.

وی افزود: ندای امداد ۱۱۲ هلال احمر به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به هموطنان است و نیروهای جمعیت هلال احمر استان ایلام در حوادث مختلف آماده امدادرسانی به عموم مردم هستند.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان ایلام تاکید کرد: درصورت بروز حوادث احتمالی، این جمعیت از تمامی ظرفیت برای خدمات دهی به مردم در راستای کاهش تلفات جانی بهره گیری خواهد کرد.

بر اساس پیش بینی های هواشناسی استان ایلام، هوای استان از اوایل امروز تحت تاثیر ورود سامانه موسمی تابستانه ناپایدار قرار می گیرد و این شرایط جوی تا اواخر روز یکشنبه ادامه خواهد داشت./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.