تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۴

پیام مدیر کل کتابخانه های عمومی استان ایلام به مناسبت روز خبرنگار

پیام مدیر کل کتابخانه های عمومی استان ایلام به مناسبت روز خبرنگار
نگاه اقتصاد- همزمان با فرارسیدن ۱۷ مرداد سالروز شهادت محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران و روز خبرنگار سمیه حیدری، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان ایلام ضمن تسلیت تاسوعا و عاشورای حسینی (ع)، پیامی به این مناسبت صادر کرد.

 

متن پیام به این شرح است:

 

۱۷ مرداد هر سال مصادف است با شهادت یکی از خبرنگاران متعهد، انقلابی و فرهیخته کشور به دست نیروهای متحجر و وابسته به قدرت های استعماری و استکباری که کوردلانه و با هدف تحقق نیات غیر انسانی خود، قلم ها را شکستند و خون ها ریختند.

شهید محمود صارمی که در پی کشف حقیقت و آگاهی عمومی از اتفاقات پیرامون، متعهدانه به دل حوادث رفت و در این راه جان عزیز خود را فدا نمود، الگوی خبرنگاری متعهد و ارزشی بود و با شهادت خود راه عزت و غیرت را به جامعه خبرنگاران نشان داد.

امسال شرایطی ویژه بر هفدهم مرداد ماه حاکم است. چرا که این جریان عدالت خواهانه و روشنگرانه مقارن شده است با بزرگترین حادثه تاریخ بشریت، رویدادی که منجر به آگاهی بخشی، درس ایثار، خود شناسی و خداشناسی جامعه بشریت است؛

روز عاشورای حسینی و سالروز شهادت بزرگ مرد حریم آزادگی، که حریت و حقیقت جویی را با خون خود به انسان ها ارزانی داشته و معرفی کرد.

مکتب الهی و انسان ساز عاشورا بیش از پیش و فراتر از هر مکتب و ایدئولوژی دیگری راه رهایی و آزادگی را به انسان ها تفهیم نمود. بلاشک تاسی و پیروی از این راه روشن و منور، راهنمای نیل به موفقیت و پیروزی حقیقی برای تمامی ملت های اسلامی است.

و شما خبرنگاران با الگو قرار دادن اسوه های این مکتب ارزشمند و تابناک، ماموریت اصلی خود را با عنوان روشنگری و بیان حقایق مکتوم جامعه به سرانجام رسانده خواهید رسانید.

اینجانب بر خود لازم میدانم ضمن عرض تسلیت فرار رسیدن سالروز شهادت حزن انگیز سید و سرور سالار شهیدان آقا ابا عبدالله الحسین (ع) و یاران با وفای آن حضرت، و همچنین گرامیداشت یاد و خاطره شهید گرانقدر محمود صارمی و دیگر شهدای خبرنگار، از جانب خود و همکارانم در کتابخانه های عمومی استان ایلام، به پاس تلاش و همت شما عزیزان خبرنگار که در راستای اطلاع رسانی بی وقفه و بی منت به عموم مردم مجدانه و دلسوزانه در تلاش هستید، قدردانی نمایم.

همچنین از خداوند متعال مراتب تحقق توفیقات روز افزون شما را در مسیر خطیر پیش رو مسئلت می نمایم.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.