تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۷

استاندار ایلام: تمامی مدیران موظف به رفع نیازهای زائران اربعین هستند

استاندار ایلام: تمامی مدیران موظف به رفع نیازهای زائران اربعین هستند
ایلام - استاندار ایلام با اشاره به حادثه عاشورا و لزوم تبیین این حادثه در جامعه گفت: مدیران تمامی دستگاه های اجرایی استان باید امکانات در اختیار خود را برای خدمت رسانی به زائران اربعین مهیا کنند.

 

حسن بهرام نیا روز چهارشنبه در نشست اخلاق مدیران در جامعه اسلامی با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام و مدیران کل استان افزود: حضور در این جلسات مایه برکت است و از جلسات بعد هر اداره کل عملکرد خود را چندین دقیقه در خصوص موضوع جلسه ارائه دهند که بطور قطع مفید خواهد بود.

وی ادامه داد: در این جلسه بهره کافی را بردیم و باید و نبایدها که یک مدیر بعنوان رسالت و منشور کاری داشته باشد توسط نماینده ولی فقیه در استان ذکر شد و تلاش داریم در مابقی عمر مدیریتی خود در این جلسات خواهیم داشته باشیم.

استاندار ایلام یادآور شد: سخنان امام جمعه ایلام در این نشست چراغ راه برای مدیران در راستای رضایت مردم و رضایت خداوند است.

بهرام نیا با اشاره به سخنان امام جمعه ایلام در این نشست در خصوص فضلیت بالای زیارت امام حسین ( ع ) گفت: امام جمعه ایلام فرمودند کسانیکه به زیارت امام حسین (ع) مشرف می شوند، می تواند ۱۰۰ نفر را شفاعت کند که این مهم نشانگر ارزش والای زائران اباعبدالله الحسین (ع) نزد خداوند متعال است.

وی اضافه کرد: باید راه برای تردد زائران هموار شود و این توفیق بزرگی برای همه ما است که باید استفاده کنیم و با توجه به اینکه وقت زیادی باقی نمانده باید فعالیت های خود را در این راستا بیشتر کنیم.

 

۱۸ کمیته اربعین در ایلام فعال هستند

استاندار ایلام با تاکید بر فعالیت تمامی دستگاه های عضو ستاد اربعین برای برگزاری کنگره بزرگ اربعین گفت: ۱۸ کمیته در اربعین فعال است، اما این به این معنا نیست که سایر ادارات نباید در این بهرام نیا خطاب به مدیران افزود: از امروز جدی تر از دیروز باشید تا شرمنده زائران عتبات عالیات نشویم.

وی گفت: همه دستگاه ها آنچه در اختیار دارند باید برای اربعین استفاده کنند که در استان در منطقه چغاسبز ۳۲ هکتار برای اسکان حدود ۳۰ هزار زائر در نظر گرفته شده است و در مجموع بیش از ۵۰ هزار زائر در اربعین اسکان داده می شوند./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.