تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۸

ظرفیت مصلحان فرصتی کم نظیر برای حل و فصل پرونده های قضایی است

ظرفیت مصلحان فرصتی کم نظیر برای حل و فصل پرونده های قضایی است
.

 

ایلام – رییس کل دادگستری استان ایلام اجرای عدالت و احقاق حقوق مردم در جامعه را از مهمترین وظایف خطیر و رسالت های دستگاه قضایی در نقاط دور و نزدیک کشور عنوان کرد و گفت: ظرفیت مصلحان فرصتی کم نظیر برای حل و فصل پرونده های قضایی است.

علی دهقانی در آیین تودیع و معارفه رییس دادگستری شهرستان آبدانان اظهار داشت: پاسخگویی شفاف ، حضور مستمر بین مردم ، دلسوزی و صداقت از مهمترین تکالیف همه مدیران اجرایی و قضات دستگاه قضایی است.

وی با تاکید بر تکریم ارباب رجوع و خوش خلقی قضات و کارکنان محاکم سطح استان افزود: خدمت صادقانه، حفظ کرامت انسانی، مراعات قانون و تحکیم امنیت پایدار فردی و اجتمایی از اولویت های کاری دادگستری استان ایلام و دیگر نهادهای قضایی در همه مناطق و شهرستان هاست.

رییس دادگستری ایلام استفاده از ظرفیت سرشار معتمدین را یک ضرورت و فرصت مغتنم بشمرد و گفت: نقش مصلحان و معتمدین در پیشگیری و ختم تخاصمات و منازعات ، ضمن کاهش مطلوب هزینه های سیاسی و اجتماعی ، گاهی اوقات خیلی موثرتر و کارسازتر از صدور احکام قضایی و بسترساز آرامش و امنیت در جامعه است.

دهقانی با تبریک هفته بسیج و گرامیداشت نام و یاد شهیدان گرانقدر یادآور شد: نهاد بسیج یک مفهوم گسترده و شیرین است که همچون یک مکتب سازنده ، زمینه اقتدار ملی را مهیا و عشق و ایثار و سازندگی را در جامعه فراگیر کرده است.

وی به اهمیت بزرگداشت اولین کنگره سرداران و سه هزار شهید استان اشاره کرد و گفت: امروز نام و آوازه بلند جمهوری اسلامی ایران در جهان مدیون فداکاری شهدا و جانفشانی بسیجیان و آزادگان ، وجانبازان عزیز این مرز و بوم است.

در پایان این نشست ضمن تقدیر از زحمات پنج ساله علیرضا طهماسبی ، عارف رشنودی بعنوان رئیس جدید دادگستری شهرستان آبدانان معرفی شد.

شهرستان آبدانان با ۴۵ هزار نفر جمعیت در ۱۷۱ کیلومتری جنوب شرق ایلام قرار دارد./ایرنا

 

 

***

#نه_به_ملاقات_بیماران_کرونایی

***

#من_ماسک_می_زنم

***

#نه_به_مراسمات_پرازدحام

***

#من_پروتکل_های_بهداشتی_را_رعایت_میکنم

***
#ما_کرونا_را_شکست_میدهیم

***

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.