تاریخ انتشار : سه شنبه ۱ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۳

رییس سازمان ثبت اسناد و املاک:

تنها یک درصد اراضی کشاورزی ایلام سندار شده است

تنها یک درصد اراضی کشاورزی ایلام سندار شده است
ایلام - رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با اشاره به ثبت اسناد اراضی کشاورزی در ایلام گفت: تاکنون سه درصد اراضی کشاورزی این استان ثبت شده که از این ‌میزان تنها برای یک درصد سند صادر شده است.

 

حسن بابایی روز سه شنبه در نشست شورای حفظ حقوق بیت المال در محل دادگستری ایلام اظهار داشت: تاکنون سه درصد اراضی کشاورزی این استان ثبت شده است که این آمار بسیار پایین است، استانی مانند بوشهر این آمار به بیش از ۳۰ درصد رسیده است.

وی افزود: انتظار می رود مسوولان ذی ربط با همکاری و تعامل بیشتر در استان ایلام این آمار را افزایش دهند و به تاکیدات مقام‌معظم رهبری در این خصوص ثبت اراضی لبیک بگوییم.

رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور خواستار سنددار شدن اراضی خورد شده در استان ایلام شد و یادآور شد: در این موضوع جهت صدور سند هیچ مسوولی ایراد نخواهد گرفت.

بابایی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تشکیل شورای مصلحین در استان مرزی ایلام تاکید کرد: باید تلاش کرد تا فرهنگ سازی لازم در این‌ خصوص انجام گیرد تا طرح دعوا کمتر شده و از این شورا برای حل اختلافات بیشتر استفاده کرد و نهایت تلاش را بعمل آوریم‌ تا بحث اختلافات مردم بدون توسل به مراجع قضایی انجام گیرد و به طور قطع در استانی مانند ایلام می توان این‌ مهم را به بهترین‌نحوه ممکن اجرایی کرد

وی اضافه کرد: در شرایط کنونی کشور و با توجه به مشکلات اقتصادی موجود مردم به حق درگیر این شرایط شده اند در این شرایط می طلبد مسوولان با حضور میدانی در بین‌ مردم مسائل و مشکلات آنان را تا پیگیری حصول نتیجه انجام دهند .

رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور ادامه داد: در این خصوص بازدید و بازرسی های میدانی بسیار مهم بوده که مدیران باید جهادی وار برای رفع مشکلات مردم تلاش کنند./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.