تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۷

دکتر سیدکمال‌ سجادی در دیدار با رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی مطرح کرد:

دلایل کارشناسی افزایش حقوق کارکنان شاغل و بازنشسته

دلایل کارشناسی افزایش حقوق کارکنان شاغل و بازنشسته
نگاه اقتصاد

 

در پی مطرح شدن لایحه دولت برای افزایش حقوق کارمندان و بازنشستگان در مجلس شورای اسلامی سیدکمال سجادی؛ دبیرکل جامعه اسلامی کارمندان کشور با دکتر حاج‌بابایی رئیس کمیسیون برنامه و بودجه ملاقات و نظرات و دلایل کارشناسی جامعه کارمندان در خصوص چگونگی افزایش حقوق کارکنان شاغل و بازنشسته را با وی مطرح نمود.

سجادی در این جلسه اجرای صحیح قانون خدمات کشوری در مورد افزایش حقوق کارکنان دولت بر پایه نرخ تورم سالانه را مورد تأکید قرار داد.

وی در مورد افزایش حقوق بازنشستگان کشوری مانند افزایش حقوق کارکنان تحت پوشش تامین اجتماعی و همچنین یکسان سازی و همترازی حقوق بازنشستگان با شاغلین در مشاغل مشابه و مطابق قانون خدمات کشوری مصوب ۱۳۸۶ و رفع تبعیض در پرداخت ها پیشنهادات کارشناسی ارائه داد.

دبیرکل جامعه اسلامی کارمندان اظهار داشت: کارمندان دولت بخش عظیم و با اهمیت اداره کشور را بر عهده دارند، لذا افزایش حقوق عادلانه و توجه به معیشت آنان در بخش شاغلان و بازنشستگان موجب دلگرمی و آرامش زندگی میلیون‌ها نفر از جامعه کارمندی کشور خواهد شد.

سجادی افزود: کارمندان همواره حامی انقلاب اسلامی و تابع رهبری معظم بوده و هستند، لذا ضرورت دارد این قشر ایثارگر و خدوم مورد حمایت دولت مردمی و مجلس انقلابی باشند.

وی افزود: جامعه اسلامی کارمندان کشور به عنوان نماینده تشکیلاتی کارمندان و بازنشستگان وظیفه خود می داند حقوق عادلانه و منطقی آنان را از طریق دولت مردمی و مجلس محترم پیگیری نماید.

در ادامه این جلسه، دکتر حاج بابایی؛ رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با استقبال از مطالب مطرح شده قول مساعد داد که اجرای قوانین و عدالت در پرداخت حقوق کارمندان شاغل و بازنشسته و رفع تبعیض ها را در مجلس شورای اسلامی پیگیری خواهد نمود./کبری فدائی

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.