تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۳

۴۰ هزار طرح اشتغال نیروگاه خورشیدی مددجویان امسال اجرایی می شود

۴۰ هزار طرح اشتغال نیروگاه خورشیدی مددجویان امسال اجرایی می شود
ایلام _ معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور گفت: امسال در مجموع ۴۰ هزار طرح اشتغال نیروگاه خورشیدی مددجویان زیر پوشش این نهاد در سراسر کشور اجرایی می شود.

 

مرتضی فیروزآبادی روز پنجشنبه در حاشیه عملیات اجرایی نیروگاه های خورشیدی مددجویان کمیته امداد ایلام به خبرنگار ایرنا توضیح داد: شمار این نیروگاه ها که همگی پنج کیلو واتی بوده در کشور ۱۱۰ هزار مورد است که سهم این نهاد ۴۰ هزار نیروگاه است.

وی ادامه داد: بر اساس تفاهم نامه بین کمیته امداد، وزارت نیرو، بسیج سازندگی، معاونت مناطق محروم ریاست جمهوری و بانک های عامل این طرح اجرا می شود.

وی هزینه راه اندازی هر نیروگاه را یک میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: این مبلغ از طریق پرداخت تسهیلات انجام و تضمین وام پرداختی هم بر اساس تفاهم نامه توسط بانک، کمیته امداد و وزارت نیرو انجام‌ خواهد شد.

فیروزآبادی بیان کرد: پنل های خورشیدی در بالای منازل مددجویان نصب و تمام امور آنرا کمیته امداد و شرکت برق انجام و خرید برق تولیدی این نیروگاه ها نیز تضمین شده خواهد بود.

وی بیان کرد: بر اساس تفاهم نامه قیمت خرید محصول تولیدی این نیروگاه ها هر ساله بر اساس تورم تغییر و درامد مددجویان نیز افزایش می یابد.

معاون خودکفایی کمیته امداد کشور سهم استان ایلام از این نیروگاه ها در سال جاری را یک هزار و ۱۰۰ مورد عنوان کرد./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.