تاریخ انتشار : یکشنبه ۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۱

پیگیری مطالبات ۶۰ نفر از شهروندان ایلامی در دیدار مردمی استاندار

پیگیری مطالبات ۶۰ نفر از شهروندان ایلامی در دیدار مردمی استاندار
ایلام - حسن بهرام نیا استاندار ایلام امروز(یکشنبه) در جلسه ملاقات مردمی با ۶۰ نفر از شهروندان استان دیدار و ضمن شنیدن مسایل و مشکلات مطرح شده از سوی مردم، دستورات لازم برای پیگیری و تحقق موارد مطرح شده را صادر کرد.

 

استاندار ایلام در این دیدار که بیش از ۲ ساعت به طول انجامید، بصورت مستقیم و بی واسطه با اقشار مختلف مردم دیدار و دستورات لازم را برای رفع مشکلات و خواسته های مردم صادر کرد.

در این دیدار علاوه بر استاندار، معاونین اقتصادی و عمرانی استاندار و جمعی از مدیران کل نیز حضور داشتند و پاسخگوی مشکلات و مسایل مردم استان بودند.

حسن بهرام نیا در حاشیه این دیدار افزود: بیشتر مشکلات مردم که در این دیدار مطرح شد مساعدت مالی، دارو و درمان، دریافت تسهیلات و اشتغال بود.

وی تاکید کرد: مدیران تعامل هم جانبه خود را در این برنامه نشان دادند و در راستای رفع مشکلات مردم اهتمام داشتند که از همه آنان قدردانی می کنم.

 

دیدار مردمی بصورت ماهانه استمرار می یابد

استاندار ایلام از برگزاری نشست و دیدارهای مردمی بصورت ماهانه خبر داد و گفت: از مهم ترین شعار این دولت، مردمداری و توجه به خواسته و مشکلات مردم است که در استان نیز مورد توجه قرار گرفته است.

وی افزود: علاوه بر دیدارهای عمومی ماهانه با اقشار مختلف مردم، در طول هفته نیز بصورت موردی به خواسته های مردم پاسخ و مشکلات آنان برطرف می شود.

از ابتدای دولت سیزدهم یکی از مهم ترین شعارهای دولت سیزدهم، دیدار بی واسطه با مردم و رفع مشکلات مردم محروم در هر نقطه ای از کشور است که این مهم در استان بخوبی مورد توجه قرار گرفته است./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.