تاریخ انتشار : یکشنبه ۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۵

معاون استاندار ایلام: برجسته سازی نقاط ضعف راهبرد رسانه های استکباری است

معاون استاندار ایلام: برجسته سازی نقاط ضعف راهبرد رسانه های استکباری است
ایلام - معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام با اشاره به هجمه کشورهای غربی علیه کشورمان گفت: برجسته سازی نقاط ضعف راهبرد رسانه های استکباری است.

 

محمدسبحان حسنی روز یکشنبه در دیدار با اعضای شورای اسلامی استان با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران امروز در همه عرصه ها پیشرفت کرده است، اظهار داشت: دشمن از پیشرفت کشور در تمامی حوزه ها و رشد علمی فزاینده کشور در تمامی رشته ها مایوس و ناامید نشده است.

وی مردمداری را از مهم ترین شعارهای دولت سیزدهم عنوان کرد و افزود: مصداق بارز تحقق این شعار، سفر رییس جمهور به تمامی استان های کشور و دیدار با مردم هر استان است.

معاون استاندار ایلام بیان داشت: دولت سیزدهم مصمم است شعارهای خود را محقق کند و تاکنون نیز تمام تلاش خود را بکار گرفته و در ادامه نیز نیازمند یاری مردم است.

حسنی برجسته سازی ضعف ها و وارونه جلوه دادن نقاط قوت کشور را مهم ترین راهبرد جبهه استکبار عنوان کرد و یادآور شد: تقابل ما با جبهه استکبار دائمی و نظام سلطه تنها به دنبال تضمین منافع خود در سراسر جهان است.

وی اضافه کرد: مردم در برابر هجوم تبلیغاتی دشمن هوشیار باشند و تسلیم فتنه های استکبار نشوند.

حسنی همچنین با اشاره به جایگاه شوراهای اسلامی در کشور تاکید کرد: امروز مسایل مهم و دغدغه شوراها که همان مسایل و مشکلات و دغدغه های مردمی است مطرح و مدیران نیز تلاش خواهند کرد این مطالبات و خواسته ها را تا حصول نتیجه پیگیری کنیم.

وی گفت: شوراها بیشترین ارتباط را در هر شهرستان با مردم دارند و می توانند در تحول و توسعه شهرستان ها نقش آفرین باشند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام شوراها را پل ارتباطی بین مردم و مسوولان ها عنوان کرد و افزود: مطالبات، دغدغه ها و خواسته ها آنان که همان خواسته مردم است با جدیت تمام پیگیری می شود./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.