تاریخ انتشار : دوشنبه ۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۸

حجت الاسلام حاتمی:

همه ادارات نسبت به انجام امر به معروف و نهی از منکر احساس مسئولیت کنند

همه ادارات نسبت به انجام امر به معروف و نهی از منکر احساس مسئولیت کنند
نگاه اقتصاد

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان ایلام با اشاره به اینکه همه ادارات نسبت به انجام امر به معروف و نهی از منکر احساس مسئولیت کنند، گفت: اگر دستگاههای اجرایی در حوزه مأموریت کاری خود امر به معروف و نهی از منکر در سرلوحه کاری خود قرار دهند به یقین خروجی آن برای جامعه هدف مثبت خواهد بود.

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان ایلام؛ حجت الاسلام محمود حاتمی در نشست شورای امر به معروف شرکت گاز استان ایلام، افزود: امر به معروف و نهی از منکر در مصرف گاز، آب، برق و غیره باعث بهینه‌سازی و پایداری در منابع انرژی کشور می شود.

وی با اشاره به اینکه امر به معروف و نهی از منکر در میان فرائض اسلام، از اهمیّت بالایی برخوردار است، اظهار داشت : امر به معروف و نهی از منکر در کنار هم و با هم معنا پیدا می‌کند و لازم است به گونه‌ای انجام شود که اشتیاق اجتماعی را به دنبال داشته باشد.

حجت‌الاسلام حاتمی ضمن قدردانی از مدیرعامل و کارکنان شرکت گاز ایلام در بحث توسعه گازرسانی، با بیان اینکه گاز طبیعی نعمت خدادادی است به لزوم مصرف بهینه و انجام اقدامات موثر در این راستا تاُکید کرد.

حجت الاسلام حاتمی ادامه داد: خوشبختانه تاکنون هیچ‌گونه اعتراضی به عملکرد شرکت گاز استان به دبیرخانه امر به معروف اعلام نشده و رضایتمندی مناسبی در میان مردم نسبت به خدمات این مجموعه مشاهده می‌شود.

همچنین مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام گفت: ارتقای فرهنگ سازمانی، مدیریت انرژی و اصلاح الگوی مصرف، حمایت از خرید کالای ایرانی، تقویت سیستم‌های نظارتی در بحث مبارزه با فساد اداری و گسترش و نشر برنامه‌های اعتقادی، اخلاقی در محیط اداری کارکنان و غیره در سایه امر به معروف و نهی از منکر محقق می شود.

محمود کشاورز با بیان اینکه زیر بنای اصلاح امور در همه زمینه ها می‌تواند احیای امر به معروف و نهی از منکر باشد، افزود: نگاه ما به مقوله امر به معروف و نهی از منکر باید به عنوان یک شاخص در تحقق اهداف باشد.

وی با اشاره به اینکه امر به معروف و نهی از منکر می‌بایست در همه حوزه‌ها فعال باشد، اظهار داشت: احیای فرهنگ درست امر به معروف و نهی از منکر در جامعه منجر به تقویت نظام در همه زمینه‌ها خواهد شد.

مدیرعامل شرکت گاز استان با اشاره به اینکه هم اکنون ۱۰۰ درصد جمعیت شهری و ۹۷ درصد جمعیت روستایی استان از نعمت گاز برخوردار هستند، اظهار داشت: امر به معروف و نهی از منکر در حوزه مصرف باعث مدیریت صحیح انرژی و اصلاح الگوی مصرف می شود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.