تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۵ آبان ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۸

فرمانده ویژه دهلران:

مصوبات کارگروه امنیت غذایی با قید فوریت در دستور کار اعضا باشد

مصوبات کارگروه امنیت غذایی با قید فوریت در دستور کار اعضا باشد
ایلام - فرماندار ویژه دهلران گفت: برگزاری مرتب و منظم جلسات و اجرای دقیق مصوبات کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان با احساس مسئولیت و قید فوریت در دستور کار اعضا قرار گیرد.

لطیف صادقی روز یکشنبه در نشست کارگروه سلامت و امنیت غذایی دهلران بر ضرورت احساس مسئولیت و پیگیری بحث سلامت غذایی توسط اعضا تاکید کرد و گفت: برگزاری مرتب جلسات این کارگروه و اجرای مصوبات آن با سلامت مردم مرتبط است و باید با فوریت پیگیری شوند.

فرماندار ویژه دهلران با اشاره به اینکه باید برای سفر دور دوم ریاست جمهوری به استان پروژه های کلان تعریف کنیم، گفت: در حوزه سلامت مردم تکمیل پروژه فاضلاب دهلران از پروژه های مهم است.

صادقی به اهمیت سلامت و ورزش اشاره کرد و اظهار داشت: در این خصوص بام دهلران بنا به مطالبات مردم و رسانه ها و فعالان اجتماعی باهدف گردشگری و کوهنوردی و نشاط اجتماعی در دستور کار داریم.

مدیر شبکه بهداشت و در مان دهلران هم در این نشست گفت: فاضلاب دهلران ۴۰ درصد اجرا نشده وباید برای تکمیل آن اقدام عاجل انجام گیرد.

عبدالصاحب شریفی خاطرشنان کرد: ۵۰ درصد شهر به شبکه فاضلاب وصل نیست و نظر به اهمیت بهداشت نیاز است که متولیان با قید فوریت موضوع را پیگیری و عملیاتی کنند./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.