تاریخ انتشار : دوشنبه ۷ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۰

تحرکات گروه های تجزیه طلب در نوار مرزی ایلام با قدرت رصد می شود

تحرکات گروه های تجزیه طلب در نوار مرزی ایلام با قدرت رصد می شود
ایلام - فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) ایلام گفت: نوار مرزی استان هرچند از امنیت بالایی برخوردار است، اما با اشراف و رصد اطلاعاتی بیشتر بر مرزها از ورود یا خروج وابستگان احزاب کردی، مهمات و تجهیزات جنگی توسط تجزیه طلبان و عوامل داخلی آنها جلوگیری می شود.

سردار جمال شاکرمی شامگاه دوشنبه در مجمع عالی بسیجیان استان با حضور معاون هماهنگ کننده سازمان بسبج مستضعفان اظهار داشت: طی اغتشاشات اخیر برخی از جوانان و نوجوانان ایلام با احزاب کردی در ارتباط بودند و خانواده ها نیز در مدیریت و هدایت بچه های خود چندان موفق نبودند.

وی ادامه داد: در برخی شهرستان ها از جمله آبدانان، چرداول و مرکز استان اغتشاشات نمود بیشتری داشت و حتی احزاب کردی تجزیه طلب با پشتوانه این تحرکات، در نقشه های تقسیم جغرافیایی خود برای این شهرستان ها جایگاه های ویژه ای در نظر گرفته بودند.

شاکرمی ابراز امیدواری کرد: با جهاد تبیین، فعالیت های منسجم بسیج در قالب هیات های اندیشه ورز، حلقه های صالحین، استفاده از پیشکسوتان دفاع مقدس، تقویت پایگاه های مقاومت بسیج و موارد دیگر جوانان و نوجوانان جذب و برای آنها روشنگری انجام گیرد.

وی تاکید کرد هرچند تعداد افراد فریب خورده زیاد نبود، اما باید جوانان و نوجوانان فریب خورده روشنگری شده و از شستشوی مغزی آنها توسط دشمن جلوگیری کنیم.

شاکرمی یادآور شد: افراد متخلف و آشوبگر به ویژه عاملان هتک حرمت قرآن کریم در آبدانان با اشراف اطلاعاتی شناسایی ، دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

وی افزود: ایلام دارای پیشینه ای گسترده است اما با وجود این پیشینه قوی برخی از جوانان و نوجوانان این استان به پایگاهی برای احزاب تجزیه طلب کردی تبدیل شدند.

وی ادامه داد: بافت استان ایلام ایلی، قبله ای و طایفه ای است که همواره بزرگان و سران ایلات و طوایف در حوادث موضوعات مهم و حساس ورود پیدا می کنند و در مواقع مهم از ظرفیت این بزرگان استفاده می شود.

در این همایش از بسیجیان فعال و برتر رشته های مختلف تجلیل شد./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.