تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۸

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای تهران اعلام کرد؛

تأمین برق پایدارتر با تجهیزات ساخت شرکت‌های دانش‌بنیان ایرانی

تأمین برق پایدارتر با تجهیزات ساخت شرکت‌های دانش‌بنیان ایرانی
تهران- مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای تهران گفت: شرکت برق منطقه‌ای تهران با خرید تجهیزاتی که تاکنون از خارج وارد می‌شد از شرکت‌های دانش بیان ایرانی برق پایدارتری برای مردم تأمین خواهد کرد.

حبیب قراگزلو در مراسم امضای قرارداد خرید تجهیزات برقی موردنیاز با شرکت‌های دانش‌بنیان ایرانی در حاشیه نمایشگاه هفته پژوهش در پژوهشگاه نیرو افزود: امروز ۵ قرارداد ساخت و خرید تجهیزات برقی موردنیاز با شرکت‌های دانش‌بنیان ایرانی منعقد شد.

وی ادامه داد: تجهیزاتی که با امضای این قراردادها ساخته و تحویل شرکت برق منطقه‌ای تهران می‌شوند واجد ویژگی ساخت بار اول هستند.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای تهران گفت: تجهیزات موردنظر تاکنون از خارج وارد می‌شدند و اکنون با این قرارداد شرکت‌های دانش‌بنیان ایرانی آنها را تولید کرده و در اختیار ما قرار می‌دهند.

قراگزلو ادامه داد: استفاده از این تجهیزات و رله‌ها سبب خواهد شد وضعیت بهره‌برداری از تجهیزات موجود در شبکه ارتقا یافته و برق پایدارتری در اختیار شرکت‌های توزیع قرار دهیم.

وی افزود: وارد مدار شدن این رله‌ها و تجهیزاتی که توسط شرکت‌های دانش‌بنیان ایرانی ساخت می‌شوند در نهایت کمک خواهد کرد ما بتوانیم برق پایدارتری برای مردم تهران تأمین کنیم./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.