تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۰

ارتباط دولت سیزدهم با مجلس بسیار تنگاتنگ است

ارتباط دولت سیزدهم با مجلس بسیار تنگاتنگ است
ایرنا - نماینده شهرستان های بدره، آبدانان، دره شهر و دهلران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امروز دولت و مجلس برای رفع مشکلات مردم در کنار هم قرار دارند، گفت: ۶۰ میلیارد ریال اعتبار به حوزه راه های عشایری شهرستان دره شهر اختصاص یافته است.

 

بهزاد علیزاده روز پنجشنبه در نشست استاندار ایلام با معتمدین و بزرگان شهرستان دره شهرا ظهار داشت: سخنان بیان شده بزرگان در این جلسه نشان دهنده ولایتمداری و پشتیبانی از نظام و آرمان های شهدا است.

وی با بیان اینکه امروز دولت و مجلس در کنار هم هستند، ابراز کرد: در این دوره دولت و مجلس در راستای پیگیری و رفع مشکلات مردم گام بر می دارند و مطالبات مردم را پیگیری خواهیم کرد.

نماینده مردم دهلران، دره شهر، آبدانان و بدره در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: دولت برای تامین آب شرب اقدامات خوبی در این شهرستان انجام داده و در حوزه ایستگاه های پمپاژ اعتبارات خوبی اختصاص یافته است و ۶۰ میلیارد ریال در حوزه راه های عشایری به این شهرستان اختصاص یافته است.

علیزاده یادآور شد: مشکلات مردم با میراث فرهنگی در خصوص حریم زمین های کشاورزی در حال مرتفع شدن است.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام نیز در این جلسه گفت: این جلسات برکات فراوانی را خواهد داشت و حضور چهره های فرهیخته و تاثیرگذار چشمه های روشنی هستند که می توانند تاثیرگذار باشند.

سردار جمال شاکرمی گفت: رزمندگان شهرستان دره شهر در لحظه های سخت، حضوری درخشان و تاثیرگذار در دوران هشت سال دفاع مقدس داشته اند و امروز نیز این بزرگان و معتمدان نقش موثری در بین آحاد جامعه دارند.

وی ابراز کرد: مسئولان باید پاسخگو باشند و اگر استاندار ایلام به این شهرستان سفر کرده نشان دهنده پاسخگویی مسئولان است.

فرمانده انتظامی استان ایلام نیز در این نشست با تقدیر از بزرگان و مردم شهرستان دره شهر، ابراز کرد: مردم دره شهر ولایی و شهید پرور هستند و مطالبات و مشکلاتی که داشتند در این جلسه مطرح شد و در حوادث اخیر ولایتمداری خود را ثابت کردند و دشمن را به خوبی شناختند و این امر وظیفه مار سنگین تر کرده است.

سردار دلاور القاصی مهر بیان کرد: مردم خوب دره شهر از مدافعان امنیت حمایت کردند و ما به عنوان خادم خدمتگزار وظیفه داریم در خدمت مردم باشیم و امید است که مسائل و مشکلاتی که در این جلسه مطرح شد با پیگیری استاندار جهادی و مسئولان استان رفع شود./ایلام

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.