تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۰

استاندار ایلام: بزرگان و معتمدان نقش اساسی در رفع مشکلات شهرستان ها ایفا می کنند

استاندار ایلام: بزرگان و معتمدان نقش اساسی در رفع مشکلات شهرستان ها ایفا می کنند
ایلام - استاندار ایلام با بیان اینکه افتخار ما نوکری و خادمی مردم است، گفت: بزرگان و معتمدان نقش اساسی در توسعه و رفع مشکلات مناطق مختلف استان دارند.

حسن بهرام نیا روز پنجشنبه در نشست با معتمدین و بزرگان شهرستان دره شهر، اظهار کرد: امروز شهرستان دره شهر میزبان سه شهید گمنام دوران هشت سال دفاع مقدس بودند، شهدایی که برای اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی و دفاع از نوامیس مملکت و امنیت کشور سرمایه وجودی خود را با خدا معامله کردند.

وی افزود: شهدا که از همه چیز خود برای دفاع از کیان اسلامی و آرمان های نظام و انقلاب اسلامی گذشتند امروز برای ما فرصت سازی کردند و امروز پیکر مطهر این شهدا مورد استقبال مردم این شهرستان قرار گرفت و در روز ششم دی ماه همزمان با سراسر کشور در این شهرستان تشییع می شوند.

استاندار ایلام بیان کرد: دشمنان تلاش کردند و هر چه داشتند برای سرنگونی نظام به منصه ظهور رساندند ولی به لطف خدا و به برکت همین خانواده های معزز شهدا و مردم عزیز و میهن دوست و ولایت مدار، نقشه های آنان نقش بر آب و تلاش های مذبوحانه آنان منجر به شکست شد.

بهرام نیا تصریح کرد: اگر این برنامه ریزی دشمنان در هر جایی دیگر انجام می شد به طور قطع آن نظام ساقط می شد و پلیس ما و حافظان امنیت ما بدون سلاح، مقتدرانه و با رأفت اسلامی در راستای حفظ امنیت با تقدیم ۵۰ شهید در میادین حضور پیدا کردند و با کمترین تلفات و کشته سازی که هدف دشمنان بود، امنیت را حفاظت کردند.

استاندار ایلام یادآور شد: دشمنان می‌خواستند امنیت کشور را برهم بزنند، به بیت المال آسیب بزنند، به مردم غیرتمند دره شهر تبریک می گویم و از صمیم قلب از آنان تشکر می کنم و خوب درخشیدند و دست رد به سینه دشمنان و معاندین گذاشتند.

وی ابراز کرد: هر جایی که بزرگان و معتمدان حضور و ورود پیدا کردند کمترین مشکلات را داشتیم، یکی از شهرهایی که بزرگان و معتمدان وارد شدند شهرستان دره شهر بوده است، به طور قطع مردم این شهرستان مشکلاتی دارند که برخی برما پوشیده نیست و این جلسات فرصت مناسبی برای بیان مشکلات است، ما افتخار می کنیم که خادم مردم هستیم نظام با همه وجود در خدمت مردم است ما نوکر مردم هستیم و اگر مردم نبودند ما مسولان هم نبودیم.

استاندار ایلام یادآور شد: امروز هم در جمع و معیت تعدادی از مسولان ارشد استان و مدیران دستگاه های اجرایی استان صحبت ها و حرف های بزرگان این شهرستان شنیده خواهد شد و به طور قطع همه کمک خواهد کرد که مشکلات شهرستان مرتفع شود.

بهرام نیا خاطرنشان کرد: کارهای بزرگی در طول ۴۳ سال از عمر با برکت نظام اسلامی انجام شده است، از اعتبارات یک هزار و ۸ میلیارد تومان سفر معاون محترم اجرایی ریاست جمهوری اعتباری بالغ بر ۱۶۸ میلیارد تومان به شهرستان دره شهر اختصاص یافته است و در بحث آبرسانی با کمک بسیج سازندگی در قالب قرارگاه محرومیت زدایی ۴۸ روستا در حوزه جنوب استان مورد توجه قرار دارد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، بیکاری و تورم، جاده های دسترسی به بخش ها و روستاهای استان به مرکز استان و شهرستان آبدانان، مساله آب و خاک و کشاورزی شهرستان، تامین منابع آب و ایستگاه های پمپاژ، تورم در سطح شهرستان و … از جمله مسائلی بود که توسط جمعی از معتمدین و بزرگان شهرستان دره شهر در این نشست مطرح شد./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.