تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱ دی ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۵

استاندار ایلام: آبدانان غنی از الگو و اسوه های بی نظیر در کل کشور است

استاندار ایلام: آبدانان غنی از الگو و اسوه های بی نظیر در کل کشور است
ایلام - استاندار ایلام گفت: شهیدان، جانبازان ، فرهیختگان و رزمندگان شهرستان آبدانان شهره استان و کشورند و باید به عنوان الگو و اسوه جامعه قرارگیرند و نباید به بیگانگان اجازه دخالت در امور داخلی خود بدهیم.

 

حسن بهرام نیا عصر پنجشنبه در هم اندیشی با بزرگان و ریش سفیدان شهرستان آبدانان اظهار کرد: دولت سیزدهم‌ با تمام توان درخدمت مردم استان بخصوص شهرستان آبدانان است.

وی ادامه داد: دولت ۵۰۰ میلیارد تومان در مدت یکسال گذشته برای توسعه زیر ساخت های شهرستان آبدانان تخصیص داده است.

بهرام نیا افزود: شهدای گرانقدر استان گواه و ناظر بر عملکرد مردم و مدیران اجرایی هستند و نباید تبلیغات مسموم دشمنان اسلام و انقلاب راه روشن و نورانی شهیدان شهرستان آبدانان را مخدوش کند و خدمات ۴۴ ساله جمهوری اسلامی‌ را نادیده گرفته شود.

استاندار ایلام با تجلیل از نقش مردم آبدانان در پاسداشت آرمان های انقلاب اضافه کرد: همه مدیران استان و شهرستان باتمام توان درصدد رفع یا کاهش مشکلات این منطقه هستند و باید این مشکلات و مطالبات توسط مسوولان جمع بندی و برای رفع عملی و اجرایی آن اقدام لازم داشته باشند.

 

راه اندازی فرودگاه آبدانان موجب توسعه استان می شود

همچنین بهزاد علیزاده نماینده مردم استان ایلام در مجلس شورای اسلامی در این نشست گفت: تکمیل و راه اندازی فرودگاه آبدانان فرصتی بزرگ برای توسعه پروازی استان به ویژه منطقه آبدانان خواهد بود.

وی اظهار داشت: پروژه بزرگ تونل کبیرکوه نیز طبق زمانبندی ها در هفته دولت سال آینده به بهره برداری می رسد و همچنین ایستگاه های پمپاژ موجود در منطقه گرمسیری این شهرستان باید به سرانجام برسند.

وی اشتغال را یکی از مطالبات مهم و اساسی مردم این شهرستان دانست و تاکید کرد: شهرستان آبدانان با وجود خدمات ارزنده نظام به این ناحیه اما کماکان از محرومیت های مضاعفی رنج می برد ولی باید با تلاش و پیگیری ها نیازها و مطالبات مردم از سوی مسوولان این شهرستان برطرف تا از محرومیت دیرینه نجات یابد.

نماینده مردم آبدانان، دره شهر، بدره و دهلران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بزرگان ومعتمدان نقش بسیار مهمی در راستای حل مشکلات و مسایل مردم و کمک به مسوولان دارند، اظهار کرد: آبدانان شهر علم، فرهنگ و ادب و شهر شهیدان است.

علیزاده یادآور شد: در ۴۳ سال عمر با برکت نظام اسلامی مردم این شهرستان در صحنه های مختلف دین خود را به نظام اسلامی ادا کردند و امروز در جای جای ایران اسلامی فرزندان آبدانان مشغول خدمات رسانی اثرگذاری در اقصی نقاط کشور هستند.

وی بیان کرد: امروز هم مردم این شهرستان مدافع ارزش‌های اسلامی انقلاب و نظام هستند، شهیدانی چون کرمی، طهماسبی و رضایی نژاد با گذشتن از همه علایق خود از این سرزمین و آرمان های انقلاب دفاع کردند.

وی گفت: همبستگی فرهنگی و اجتماعی در بین مردم این شهرستان و استان های همجوار به واسطه مهاجر پذیر بودن، در دوران هشت سال دفاع مقدس وجود دارد و این امر نشان دهنده دلبستگی مردم این شهرستان به نظام و انقلاب اسلامی است.

علیزاده افزود: تجربیات سال ها نوکری و خدمات رسانی به مردم نشان می‌دهد که تدوین و بهره مندی از یک سندهای راهبردی منشا خدمات، اقدامات و کارهای بزرگی در این شهرستان خواهد شد و در یکسال حضور استاندار در استان، اقدامات بزرگی در شهرستان آبدانان انجام شده است.
به گزارش ایرنا، دراین نشست جمعی از معتمدین مسائل و مشکلات مخنلف فرهنگی‌، اجتماعی و اقتصادی منطقه را بیان و از استاندار خواستار پیگیری و رفع آن مشکلات شدند./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.