تاریخ انتشار : چهارشنبه ۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۳

رییس هیات فدراسیون هندبال

توجه به استان‌های محروم رویکرد اصلی فدراسیون هندبال است

توجه به استان‌های محروم رویکرد اصلی فدراسیون هندبال است
ایلام - رییس هیات فدراسیون هندبال توجه به استان‌های محروم را از رویکردهای اصلی این فدراسیون دانست و گفت: بودجه بیشتری برای توسعه این ورزش به استان های محروم اختصاص می‌دهیم تا شاهد رشد متوازن این رشته در مناطق مختلف باشیم.

علیرضا پاکدل روز چهارشنبه در مجمع هیات انتخابات هندبال استان ایلام اظهار داشت: مدت تصدی ریاست فدراسیون سعی شده در اکثر استان های کشور حضور داشته باشم، بخصوص شهرستان های محروم و نقاط دورافتاده همانند استان ایلام که اکثر استعدادها و نخبه های ورزشی در این نقاط هستند.

وی افزود: تلاش خواهیم کرد تا مناطقی از کشور که با کمبود زیرساخت، اسپانسر و مسائل مالی در این رشته ورزشی مواجه هستند نگاهی متفاوت داشته و مشکلات این حوزه را تا حدامکان برطرف کنیم.

رییس فدراسیون هندبال بیان کرد: کار کردن در استان های محروم چون ایلام بسیار سخت است، بطور قطع انتظاری که از ایلام داریم هم تراز با استان های برخوردار نخواهد بود، ایلام استانی صنعتی نیست و اسپانسر در آن وجود ندارد و این مهم کار اداره کل ورزش و جوانان را برای حمایت بیشتر از این رشته ورزشی در استان بیشتر کرده است.

پاکدل اضافه کرد: دهستان ها و روستاهای استان در دورافتاده ترین نقاط با کمترین امکانات دارای ورزشکاران با استعداد بسیاری هستند که در این رشته ورزشی فعالیت می کنند و این مهم باعث افتخار فدراسیون است.

وی خطاب به رییس هیات جدید هندبال استان ایلام گفت: رییس جدید هیات هندبال با همکاری اعضای این مجمع باید با یک برنامه ریزی مناسب مناطق دارای ظرفیت را شناسایی و شکوفا کنند بخصوص در زمینه آموزش باید توجه ویژه ای داشته باشند در واقع مهمتر از حضور در لیگ دسته یک و ۲ حضور تیم های پایه است که باید به این مهم توجه شود.

پاکدل با بیان اینکه تمام تلاش خود را برای رفع مشکل هندبال در ایلام خواهیم کرد، گفت: سعی می شود ورزشکاران ایلامی این رشته به اردوی تیم ملی دعوت شوند که این کار انجام شد و با توجه به ظرفیت نوجوانان و نونهالان با فراهم کردن سالن هندبال امیدواریم در تیم‌های ملی حضور پیدا کنند./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.