تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۹

سردار شریف:

دشمن به دنبال بی‌هویت کردن نسل جوان است

دشمن به دنبال بی‌هویت کردن نسل جوان است
تهران- سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امروز دشمنان و فریب خوردگان داخلی به دنبال ترویج اباحه‌گری و برهنگی در فضای مجازی هستند تا بدین ترتیب جوانان ما را از اصالت و هویت‌شان دور کنند.

به گزارش خبرنگار دفاعی ایرنا از سپاه، سردار سرتیپ دوم پاسدار رمضان شریف در بیست و چهارمین یادواره شهدای بخش خزل و شهر فیروزان استان همدان و گرامیداشت سومین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، اظهار کرد: ما بر اساس آموزه‌های قرآنی معتقدیم شهدا زنده و ناظر بر اعمال و رفتار ما هستند؛ از این‌رو باید مراقب باشیم تا خدایی ناکرده با رفتارمان خود را از اهداف و مسیر نورانی شهدا دور نکنیم.

وی با تاکید بر اینکه سردار سلیمانی سربازی در تراز انقلاب اسلامی بود، افزود: تاثیرگذاری او در فرایند تحقق اهداف انقلاب اسلامی در سطح منطقه و افزایش ضریب امنیت ملی قابل توجه و ارزشمند است.

سخنگوی سپاه با اشاره به اهمیت تربیت نسل جوان انقلابی بیان کرد: دشمن امروز در بستر فضای مجازی به دنبال کاشت بذر یأس و ناامیدی و دور کردن نسل جوان از اهداف انقلابی است؛ در حالی که ما باید از مکتب سردار سلیمانی به عنوان یک الگوی رفتاری در تربیت فرزندان و نسل جوان کشور مدد بگیریم.

سردار شریف ادامه داد: در وصیت نامه شهدا اصل تبعیت از ولایت همواره مورد تاکید قرار گرفته و دشمن امروز با فرافکنی به دنبال تخریب آموزه‌های اسلامی و دینی و هدف قرار دادن اصل ولایت فقیه است.

وی گفت: امروز جوانِ در تراز انقلاب اسلامی کسی است که ضمن تاسی از آموزه‌های دینی در حوزه احترام به خانواده و تبعیت از ولایت فقیه سرآمد باشد، این جوان بی‌تردید شباهت زیادی به شهیدان باکری، همت و شهید کاظمی دارد.

سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: امروز دشمنان و فریب خوردگان داخلی به دنبال ترویج اباحه‌گری و برهنگی در فضای مجازی هستند تا بدین ترتیب جوانان ما را از اصالت و هویت‌شان دور کنند بنابراین در چنین ورطه‌ای دستگاه‌های فرهنگی کشور باید آثار و عواقب شوم این اقدامات را برای نسل جوان تبیین کنند.

سردار شریف با اشاره به آموزه‌های دفاع مقدس خاطرنشان کرد: دفاع مقدس به ما یاد داد که باید برای مقابله با تهدیدات دشمنان خود را قوی و توانمندی‌های دفاعی را ارتقا دهیم و همین امر سبب شده تا دشمن فکر حمله نظامی علیه ایران اسلامی را به مخیله راه ندهد.

وی در ادامه به دستاوردهای انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: الحمدالله به برکت خون شهدا امروز از همه نعمات الهی برخورداریم و در بیشتر حوزه‌های علمی و فناورانه جزء ده کشور اول جهان هستیم.

سخنگوی سپاه با تاکید بر اینکه امنیت مهمترین شاخص برای پیشرفت کشور است و ما باید همواره این مقوله را در برابر دسیسه‌های دشمنان صیانت کنیم، یادآور شد: امروز مسئولان کشور باید تمام توان خود را در راستای رفع مشکلات مردم قرارداده و در رفع کمبودهای کشور تلاش کنند.

سردار شریف بیان کرد: انقلاب اسلامی به زنان ما کرامت بخشید و دشمن با شعار تبلیغاتی زن، زندگی، آزادی می‌خواهد با ترویج برهنگی هویت زن مسلمان را در جامعه از او بگیرد./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.