تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۲

بنیاد مستضعفان ایلام از گروه های جهادی پزشکی در هلیلان حمایت می کند

بنیاد مستضعفان ایلام از گروه های جهادی پزشکی در هلیلان حمایت می کند
ایلام - مدیرکل بنیاد مستضعفان ایلام گفت: این نهاد حمایتی در استان از گروه های جهادی دانشگاه علوم پزشکی در مناطق محروم شهرستان تازه تاسیس و محروم هلیلان حمایت می کند.

 

علیرضا رستم بیگی روز چهارشنبه در دیدار با معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام و نماینده بنیاد علوی در شهرستان هلیلان اظهار داشت: تامین اقلام مورد نیاز دارویی جهت حضور گروه های جهادی وابسته به دانشگاه علوم پزشکی در زمینه های پزشکی و دندانپزشکی، مامایی و دیگر بخش ها در تمامی روستاهای تحت حمایت هدف شهرستان هلیلان در بنیاد مستضعفان مورد حمایت قرار خواهد گرفت.

وی افزود: بنیاد مستضعفان استان ایلام در مناطق هدف اقدامات بسیار خوبی، عام المنغعه و کاملی از قبیل حمایت از مادران باردار و خدمات اشتغال انجام داده و این روند ادامه خواهد یافت.

مدیرکل بنیاد مستضعفان ایلام تاکید کرد: همواره میان بنیاد مستضعفان با سایر دستگاه های توافقات و همکاری‌های بسیار خوبی داشته و این همکاری تنگاتنگ، به دلیل تاکیدات مقام معظم رهبری اتفاق افتاده است.

رستم بیگی ادامه داد: هدف بنیاد مستعضعفان محرومیت زدایی در شهرستان‌های کم برخوردار نظیر هلیلان است که با اجرای این اقدامات در آینده نزدیک این مناطق از محرومیت رها شده و در مسیر پیشرفت حرکت کند.

وی اضافه کرد: بنیاد در سطح شهرستان محروم هلیلان در حال حاضر پروژه های عمرانی و زیرساختی در دست اجرا دارد که افتتاح و بهره داری بعضی از این پروژه‌ها از ابتدا تا بهره برداری بر عهده بنیاد است.

شهرستان تازه تاسیس هلیلان به مرکزیت شهر توحید در ۹۰ کیلومتری ایلام قرار دارد، هلیلان به عنوان شهرستان هدف آبادانی و پیشرفت بنیاد مستضعفان انتخاب شده است./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.