تاریخ انتشار : جمعه ۲۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۶

دعوت امام جمعه و فرماندار سیروان برای شرکت در راهپیمایی ۲۲بهمن

دعوت امام جمعه و فرماندار سیروان برای شرکت در راهپیمایی ۲۲بهمن
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نگاه اقتصاد و به نقل از روابط عمومی فرمانداری سیروان:محمدحسن فریادی امام جمعه و علیرضا رئیسی فرماندار شهرستان سیروان با صدور پیام مشترکی از مردم این شهرستان برای حضور حماسی در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن دعوت به عمل آوردند.

 

در متن این پیام مشترک آمده است:

در حالی آغاز چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی را جشن می‌گیریم که ایران اسلامی علیرغم تحریم‌های همه جانبه دشمنان با پیشرفت‌های خیره کننده در همه حوزه‌ها و عرصه‌ها و خدمت رسانی گسترده، نمونه‌ای موفق از حکومت دینی مردم سالار را به نمایش گذاشته و به الگویی کارآمد برای کشورهای آزادیخواه تبدیل شده است.

واضح است که رویکرد استقلال طلبی، نفی استبداد و تبدیل شدن ایران به قدرت برتر منطقه موجبات ناخرسندی و عناد دشمنان قسم خورده این مرزوبوم را فراهم کرده و هر روز به بهانه‌ای درصدد فتنه انگیزی و رسوخ در صفوف منسجم و به هم پیوسته مردم با انواع شیوه‌ها و ترفندها هستند.

با عنایت به حساسیت شرایط امروز و اهمیت راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن امسال و نیز فرمایشات اخیر رهبر حکیم انقلاب در دیدار با پرسنل نیروی هوایی و تاکیدات معظم‌له، مبنی بر اتحاد و هوشیاری مردم در مقابل دشمنان که تلاش می‌کنند نظام جمهوری اسلامی را به زانو در آورند، اقشار مختلف مردم در این صحنه نیز حضوری گسترده و پررنگ داشته باشند.

از مردم شریف، بصیر و همیشه در صحنه شهرستان سیروان درخواست داریم با حضور باشکوه در راهپیمایی ۲۲ بهمن بار دیگر ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های والای امام راحل و شهدای گرانقدر، مانند همیشه وفاداری به نظام اسلامی، موقع شناسی و بصیرت خویش را به نمایش گذاشته و نقشه شوم دشمنان را همراه و همگام با سایر مردم ولایتمدار و آگاه ایران اسلامی نقش برآب کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.