تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۸:۳۱

برپایی ۳۰ نوروزگاه عشایری در جاده های بین شهری ایلام

برپایی ۳۰ نوروزگاه عشایری در جاده های بین شهری ایلام
ایلام -مدیرکل امور عشایری ایلام گفت: از ۲۰ اسفندماه تا ۲۰ فروردین ماه ۱۴۰۲ و در ۳۰ کیلومتری ورودی های شهرهای مختلف استان ۳۰ نوروزگاه عشایری با سیاه چادر ایجاد خواهد شد.

فرشاد یاسمی روز چهارشنبه در گفت و گویی اظهار داشت: در این نوروزگاه ها مسافران و رانندگان ضمن استراحت موقت می توانند از تولیدات عشایر استان که در این سیاه چادرها عرضه می‌ شود، خریداری کنند.

وی یادآور شد: با ایجاد این نوروزگاه ها محصولات مختلف تولیدی عشایر استان به مسافران معرفی و به نوعی درآمدی برای عشایر استان ایجاد می شود و مسافران می توانند خستگی خود را رفع کرده و به مسیر ادامه دهند.

مدیرکل امور عشایری ایلام همچنین در خصوص حذف دلال و عرضه گوشت گرم گوسفندی تولید عشایر تاکید کرد: بخش عمده ای از قیمت فروش گوشت در بازار به جیب دلال ها می رود ، این اداره کل از طریق برون سپاری دام عشایر را خریداری کرده و بعد از ذبح در نقاط از پیش تعیین شده به قیمت هر کیلو ۲۵۰ هزار تومان عرضه خواهد گردید.

یاسمی اضافه کرد: واسطه و دلال به این شکل از چرخه عرضه گوشت حذف شده و عشایر سود خود را می برند و گوشت قرمز گرم و تازه با قیمت ارزان تر نسبت به بازار به دست مصرف کننده می رسد./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.