تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۵

یک هشتم نهایی لیگ اروپا؛ از برد یوونتوس و منچستر تا آتش‌بازی فاینورد با جهانبخش

یک هشتم نهایی لیگ اروپا؛ از برد یوونتوس و منچستر تا آتش‌بازی فاینورد با جهانبخش
تهران- مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا با برگزاری چند دیدار پیگیری شد که در مهم‌ترین بازی‌ها یوونتوس، منچستریونایتد و فاینورد برابر حریفان خود به برتری دست یافتند تا چهره تیم‌های راه یافته به مرحله یک‌چهارم نهایی مشخص شود.

 

به گزارش ایرنا، مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا در فصل ۲۳-۲۰۲۲ امشب و از ساعت ۲۱:۱۵ با برگزاری ۴ دیدار پیگیری شد که در یکی از مهم‌ترین بازی‌ها منچستریونایتد در دیداری خارج از خانه و در ورزشگاه بنیتو ویامارین به مصاف رئال بتیس رفت که این بازی در نهایت با برتری یک بر صفر شیاطین سرخ به پایان رسید. مارکوس رشفورد در دقیقه ۵۶ تنها گل این بازی را به ثمر رساند.

در دیگر بازی امشب فرایبورگ در خانه پذیرای یوونتوس بود. این بازی در شرایطی در ورزشگاه اروپا پارک برگزار شد که دیدار رفت یک بر صفر به سود یوونتوس به پایان رسیده بود. در این بازی مانوئل گولده در دقیقه ۴۴ با دریافت کارت زرد دوم از زمین بازی اخراج شد تا میزبان دقایق باقی مانده را با یک بازیکن کمتر ادامه دهد. دوشان ولاهوویچ در دقیقه ۴۵ از روی نقطه پنالتی اولین گل بازی را به ثمر رساند و در ادامه فدریکو کیه زا در وقت‌های اضافه این دیدار دومین گل یووه را به ثمر رساند.

فاینورد در دیداری خانگی و در استادیومی که به نام این تیم نامگذاری شده در حضور علیرضا جهانبخش لژیونر ایرانی خود برابر شاختار آتش بازی به راه انداخت و با ۷ گل این تیم را در هم کوبید تا گل دقایق پایانی کسلی دردی از شاختار دوا نکند.

سانتیاگو خیمنز در دقیقه ۹ اولین گل این بازی را به ثمر رساند و در ادامه کوکو(۲بار)، اوساما ادریسی(۲بار)، علیرضا جهانبخش و دنیلو گلزنی کردند تا شاختار شب تلخی را سپری کند. جهانبخش در این بازی از ابتدا در ترکیب تیم خود بود و پاسخ مناسب ی به اعتماد سرمربی فاینورد داد.

در آخرین بازی فنرباغچه با یک گل از سد سویا گذشت، انر والنسیا در دقیقه ۴۱ تنها گل این بازی را به ثمر رساند./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.