تاریخ انتشار : چهارشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۲

امام جمعه ایلام: پروژه های آبرسانی باید با نگاه بلندمدت ترسیم شود

امام جمعه ایلام: پروژه های آبرسانی باید با نگاه بلندمدت ترسیم شود
ایلام - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: پروژه هایی که در حوزه آبرسانی توسط دولت اجرا می‌شود ، باید با نگاه بلندمدت طراحی شوند.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین اله نور کریمی تبار روز چهارشنبه در دیدار با مدیر کل و کارکنان امور آب استان اظهار داشت: توفیق خدمت رسانی برای آبرسانی بسیار ارزشمند است.

وی افزود: امسال بارش‌های ابتدای سال جدید نشاط و شادابی را در جامعه و طبیعت ایجاد کرد که نشانه ای برای پی بردن به عظمت، رحمت و وعده های الهی است.

امام جمعه ایلام یادآور شد: عدالت در توزیع آب در نقاط مختلف شهر خواست و مطالبه مردم است و انتظار می رود مدیران دستگاه های اجرایی در حوزه های مختلف، این موارد را به عنوان مستند مورد توجه قرار داده و در مرکز برای پیگیری اقدام لازم را انجام دهند.

حجت‌الاسلام کریمی تبار تاکید کرد: پیگیری هایی بعد از خطبه های نماز جمعه در خصوص کاهش میزان قطعی آب در برخی محلات شهر انجام شد که از مدیران مربوطه تقدیر می کنم.

وی اضافه کرد: با توجه به تنش های آبی که در استان وجود دارد لازم است در حوزه آب، برنامه ریزی و اجرای طرح های آبرسانی و تامین آب با چشم انداز بلند مدت ترسیم شود و در سفر آتی رئیس جمهور جزو مصوبات سفر قرار گیرد.

امام جمعه ایلام گفت: مدیران دستگاه های اجرایی نباید به حداقل ها قانع باشند و افق های بلند مدت را با اجرای طرح ها را برای مجموعه خود و خدمت به مردم و آینده استان ترسیم کنند.

کریمی تبار اظهار داشت: جمعیت استان ایلام در ایام اربعین حسینی با توجه به استقبال گسترده از مرز مهران، افزایش و باید متناسب با این موضوع و اوج مصرف، در این خصوص برای چندین سال آینده برنامه ریزی شود.

وی با اشاره به اینکه میانگین مصرف باید ۱۵۰ لیتر باشد ولی در شهر ما ۴۴۰ لیتر است، یادآور شد: این هدر رفت آب اسراف است و باید اقدامات لازم برای جلوگیری و اصلاح این رویه انجام داد./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.