تاریخ انتشار : جمعه ۲۵ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۶

ایلامی ها فریادِ رسای مردم مظلوم فلسطین شدند

ایلامی ها فریادِ رسای مردم مظلوم فلسطین شدند
ایلام - مردم خداجو و ظلم ستیز استان ایلام در آخرین جمعه ماه رمضان امسال نیز بار دیگر به ندای پیر فرزانه و مراد خویش لبیک گفتند و فریاد رسای مردم مظلوم فلسطین شدند.

مردم روزه دار استان ایلام همچون سال های پیشین در آخرین جمعه ماه رمضان به خیابان ها آمده و دیگر بار مظلومیت و بی پناهی مردم فلسطین را فریاد زدند.

مردم ایلام همچون دریایی خروشان و طوفنده صدای مردم غرق در آتش و خون فلسطین شدند و بر کاخ لرزان استکبار جهانی شوریدند.

امروز آنها با تاسی از مولای غریب مظلومان و یاور بی پناهان و در ایامی که منتسب به شهادت ایشان است، فریاد رسای مردم آواره و دربند فلسطین در برابر دژخیمان صهیون شدند.

امروز زن و مرد، پیر و جوان، خرد و کلان فارغ از هر منصب و جایگاهی با حضور در راهپمایی روز جهانی قدس عرش و فرش را به زیر گام های مستحکم خود به لرزه در آوردند.

آنها با گام های محکم، مشت های گره کرده، خشمی عصیانگر، نگاهی امیدوار و بیانی شیوا حمایت قاطع خود را از مردم دربند و اسیر فلسطین نشان دادند.

مردم ایلام باز هم ثابت کردند در برابر ظلم و ستم استکبار جهانی و زیاده خواهی های جهان سلطه خاموش نمی نشیند و تا آزادی قدس اولین قبله آمال مسلمانان به مسیر مبارزه خود ادامه می دهد.

الله اکبر، مرگ اسرائیل و آمریکا، حمایت از فلسطین حمایت از امام است آزادی فلسطین آزادی اسلام است ،دفاع از فلسطین باعث عزت ماست این موضع رسمی دولت و ملت ماست ، فریاد را رسا کن بر همه مستکبرین از اسرائیل غاصب تا آمریکای لعین، وصیت تمامی شهیدان پیروی از رهبری است و قرآن، آمریکای جهان خوار حامی صهیونیست است، جمهوری اسلامی دشمن صهیونیست است، خون شهیدان قدس گویای این پیام است سازش با اسرائیل تا ابد حرام است، روز جهانی قدس زنده و پاینده است
خورشید این انقلاب همیشه تابنده است، قدس نماد وحدت اسلام است میراث جادوانه امام است، از جمله شعارهای کوبنده مردم استان ایلام در روز جهانی قدس بود.

پرچم مقدس جمهوری اسلامی و فلسطین، دست نوشته، پوستر و بنر با شعار حمایت از فلسطین، تصاویر شهدای مقاومت، حضور نیروی انتظامی، آمبولانس، آتش نشانی از جلوه های این اهپیمایی بود.

راهپیمایی روز قدس ساعت ۱۰:۳۰ صبح با وجود برودت هوا با حضور خیل مردم روزه دار ایلام از چهارراه رسالت تا مصلای شهر ایلام برگزار شد.
فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام سخنران ویژه این مراسم بود.

قرائت بیانیه، دلنوشته و آتش زدن پرچم های آمریکا و اسرائیل پایان بخش برنامه های راهپمایی امروز بود./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.