تاریخ انتشار : جمعه ۲۵ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۸

روزه داران دهلرانی فریاد آزادی قدس شریف سر دادند

روزه داران دهلرانی فریاد آزادی قدس شریف سر دادند
ایلام - مرزداران دهلرانی در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان با حضور در راهپیمایی آزادی قدس را فریاد زدند.

 

مردم مرزدار دهلران همصدا با سراسر کشور در روز قدس با فریادهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل آزادی قدس را فریاد زدند.

دهلرانی ها با حمل پلاکاردها و پارچه نوشته های ضد استکباری این بار نیز به خیابان آمدند تا به دشمنان و اشغالگران قدس شریف بگویند تا آزادی قدس بر بیعت خود با آرمانهای امام راحل وفادار هستند.

پیر و جوان و بازاریان این شهرستان با حضور گسترده خود و با سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل ندای استکبار ستیزی خود را به گوش دشمنان رساندند.

آخرین جمعه ماه مبارک رمضان که بنیانگذار انقلاب اسلامی آنرا روز قدس نامید، فصل اتحاد ملت های آزاده جهان برای ندای آزادی قدس شریف است که دهلرانی ها نیز در این روز با حضور خود برگ زرین دیگری به افتخارات خود افزودند.

دانش آموزان و بویژه دهه هشتادی ها و نودی ها هم با حضور خود نشان دادند که اهمیت روز قدس را بخوبی می دانند و با حضور در این روز به دشمنان این پیام را صادر کردند که روز قدس آمده ایم تا با آگاهی و با مشت های گره کرده استکبار جهانی و ظلم و جنایات آن را محکوم کنیم و بر پایداری خود بر ارزش ها همچنان استوار ایستاده ایم .

فریب نیرنگ دشمنان را نمی خوریم و بر دهان یاوه گویان مشت زده و در روز قدس محکم تر از گذشته مشت های مرگ بر آمریکا و اسرائیل را بلند کرده و خباثت های آنان را محکوم می کنیم.

فرماندار ویژه دهلران در حاشیه این راهپیمایی به خبرنگار ایرنا گفت: مردم دهلران در راهپیمایی روز قدس سنگ تمام گذاشتند.

لطیف صادقی گفت: از اقشار مختلف مردم شهرستان دهلران بخاطر حضور گسترده در راهپیمایی روز قدس قدردانی می کنم.

وی افزود: دهلرانی ها بار دیگر وفاداری خود را به نظام و ولایت و آرمان‌های امام راحل و انقلاب به نمایش گذاشتند و موجب یاس دشمنان شدند.

فرماندار ویژه دهلران حضور حماسی مردم را شایسته بهترین تقدیر ها دانست و اظهار کرد: از حضور مردم شهر دهلران و بخش ها و روستاها نیز قدردانی می شود.

راهپیمایی روز قدس از میدان بسیج تا میدان انقلاب شهر دهلران برگزار شد و به آتش کشیدن پرچم آمریکا و اسرائیل و قرائت قطعنامه سراسری از دیگر برنامه های روز قدس در دهلران بود./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.