تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۰

تراب‌لو، مسئول ستاد اربعین بنیاد مستضعفان:  پروژه های نیمه کاره  مهران باید تکمیل شوند + گزارش تصویری 

تراب‌لو، مسئول ستاد اربعین بنیاد مستضعفان:  پروژه های نیمه کاره  مهران باید تکمیل شوند + گزارش تصویری 
نگاه اقتصاد - تراب لو، مسؤل ستاد اربعین بنیاد مستضعفان در بازدید از پروژه‌های شهرستان مهران گفت:پروژه‌های نیمه کاره و ناتمام این شهرستان‌ باید تا قبل از اربعین تکمیل شوند.

 

در این بازدید که با پیگیری‌های مهندس محمدی شهردار مهران انجام گرفت و اعضای شورای اسلامی شهر مهران نیز حضور داشتند، تراب‌لو، مسئول ستاد اربعین بنیاد مستضعفان و هئیت همراه از پروژه‌های مهران اعم از پارک جهت تجهیز و تکمیل شهر بازی، کمپ گردشگری شهرداری مهران برای ساخت مهمانسرا و پل ورودی مسکن مهر جهت تکمیل و سرپوشیده نمودن آن و همچنین تجهیز کارخانه یخ شهرداری دیدن نمودند.

 

در ادامه مهندس چلال الدین محمدی شهردار مهران در توضیحاتی به، عملیات لکه گیری و روکش آسفالت خیابانها و معابر شهری اشاره کرد و گفت، این پروژه، با اعتبار پیش بینی شده (پنج میلیارد ریال) با پیشرفت فیزیکی ۱۵٪ درصد در حال اجر است.

 

شهردار مهران در ادامه به اجرای زیر سازی آسفالت خیابان ها ی شهر اشاره و افزود: از شهروندان عزیز مهرانی به خاطر همکاری در بهبود خدمت رسانی کمال قدردانی را داریم و امیدواریم شهری در خور شهروندان عزیز مهرانی و زائرین آقا اباعبدالله الحسین(ع) را بوجود آوریم.

 

مهندس محمدی در پایان عنوان کرد: در راستای بهبود زیر ساخت شهری، طرح موزائیک فرش در بلوار امامزاده سید حسن(ع)، بلوار امام خمینی(ره)و بلوار پاسداران به مساحت۳۰۰۰ متر مربع با اعتبار ۱۰میلیارد ریال به اجرا رسیده است، همچنین پروژه موزائیک فرش لاین غربی بلوار امام خمینی(ره) به مساحت ۱۰۰۰متر مربع با اعتبار پیش بینی شده ۴میلیارد ریال با پیشرفت فیزیکی ۱۰درصد در حال اجرا می باشد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.