کد خبر : 97543
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۳

معاون استاندار ایلام: رسانه‌ها، خدمات و دستاوردهای نظام را بازگو کنند

معاون استاندار ایلام: رسانه‌ها، خدمات و دستاوردهای نظام را بازگو کنند
ایلام - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام گفت: پیشرفت ها، دستاوردها و جایگاه نظام مقدس جمهوری اسلامی توسط اصحاب رسانه استان و کسانی که تریبون در اختیار دارند برای جامعه بازگو و تبیین شود.

محمدسبحان حسنی روز دوشنبه در بیست و دومین جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استان ایلام با اشاره به ۲۸ خرداد سالروز استقرار دولت کار و کرامت، اظهار داشت: دولت سیزدهم الگوی مردمی سازی را دنبال می‌کند، با دیپلماسی قوی این دولت همه ما شاهد هستیم که با برنامه و هوشمندانه و با هدف وارد عرصه شده است و آثار آن را در بحث ارتباط با کشورهای همسایه و کشورهای همسو تا آمریکای لاتین به تدریج خواهیم دید.

وی تاکید کرد: جمهوری اسلامی در حوزه علم و فناوری به پیشرفت‌هایی دست یافته است که کشورهای جهان نیازمند استفاده از این دستاوردها هستند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام گفت: یکی از مولفه های قدرت در جامعه دینی ما توجه به فرهنگ ایثار و شهادت است که دارای پشتوانه فرهنگی قوی برای حراست از کیان اسلامی و مرزهای فرهنگی جامعه و مقابله با تهاجمات فرهنگی دشمنان است.

حسنی یادآور شد: دشمنان نظام و انقلاب تلاش می کنند این نقطه اتصال فکری و ذهنی جامعه را با فرهنگ ایثار و شهادت قطع کنند و در این راستا برنامه های فرهنگی و دیدار با خانواده های شهدا موجب می‌شود که این انقطاع انجام نشده بلکه دامنه آن افزایش یابد.

معاون استاندار ایلام با تاکید بر کیفی سازی و خلاقیت و نوآوری در اجرای برنامه های حوزه فرهنگ ایثار و شهادت، ادامه داد: هنرنمایی هنرمندان باید در حوزه فرهنگ ایثار و شهادت به کار گرفته شود.

حسنی بیان کرد: هم افزایی و هماهنگی همه دستگاه های اجرایی در راستای اثر بخشی برنامه های حوزه ایثار و شهادت بسیار مهم و ارزشمند خواهد بود و موجب تقویت فرهنگ ایثار و شهادت در سطح جامعه خواهد بود.

وی با اشاره به مناسبت ها و برنامه های پیش رو گفت: گرامیداشت مناسبت هایی از جمله آزادسازی مهران و بازگشت آزادگان سرافراز به کشور مورد توجه همه دستگاه های اجرایی استان قرار گیرد و هم افزایی های لازم در این زمینه انجام شود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام اضافه کرد: عملیات های بزرگی در زمان دفاع مقدس در حوزه سرزمینی استان ایلام انجام شده است که باید این عملیات ها برای جامعه به ویژه نسل جوان معرفی شود که گنجینه های مهمی برای انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان است و استحکام و ساختن فضای ذهنی جامعه را به دنبال دارد.

حسنی تاکید کرد: همه دستگاه های اجرایی استان برنامه های حوزه ایثار و شهادت را در شورای فرهنگ ایثار و شهادت ارایه کنند./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.