تاریخ انتشار : دوشنبه ۵ تیر ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۷

مشکل کندی تردد زائران عتبات عالیات در پایانه مرزی مهران برطرف شد

مشکل کندی تردد زائران عتبات عالیات در پایانه مرزی مهران برطرف شد
ایلام - فرماندار مهران با اشاره به آخرین وضعیت پایانه مرزی مهران، گفت: مشکل کندی تردد زائران عتبات عالیات در پایانه مرزی مهران با رایزنی با طرف عراقی مرتفع شد.

 

علی عباس شفیعی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار کرد: در آستانه روز عرفه حضور زائران عتبات عالیات در مرز مهران افزایش پیدا کرده است.

وی در مورد مشکلات تردد زائران در پایانه مرزی مهران، گفت: امروز برای ساعاتی با کندی تردد زائران عتبات عالیات در مرز مهران به دلیل کم بودن گیت های عراق مواجه شدیم که در حال حاضر این مشکل برطرف شده و هیچ گونه مشکلی برای تردد وجود ندارد.

فرماندار مهران یادآور شد: با تلاش مسئولان استانی، همکاری خوب طرف عراقی و با افزایش گیت های خروجی در آن سوی مرز مهران، مشکل عبور زائران و مسافران از این مرز بین المللی رفع شده است.

شفیعی تصریح کرد: در تلاش هستیم تا بقیه زائران نیز به راحتی از مرز خارج و عازم عتبات عالیات شوند.

فرماندار مهران با اشاره به برگزاری جلسه و رایزنی با طرف عراقی برای حل مشکل تردد زوار، افزود: طرف عراقی قول مساعد داده است گیت های مربوط به پایانه عراق و همچنین نیروی انسانی مستقر در آن سوی مرز مهران را برای سهولت در تردد زوار افزایش دهد.

به گزارش ایرنا، آمارها نشان می دهد روزانه ۱۰ هزار نفر از پایانه مرزی مهران تردد می کنند و بنا بر گفته فرماندار مهران هم اکنون تردد زوار در مرز مهران روان است./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.