تاریخ انتشار : چهارشنبه ۷ تیر ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۳

همزمان با دهه ولایت و امامت صورت می پذیرد:

برگزاری ۱۲ عروسی رایگان با مشارکت تالارداران بخش خصوصی در ایلام

برگزاری ۱۲ عروسی رایگان با مشارکت تالارداران بخش خصوصی در ایلام
ایلام - مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ایلام گفت: هشت تالار استان میزبان برگزاری ۱۲ جشن عروسی رایگان در چهار شهرستان استان به مناسبت دهه ولایت و امامت است.

 

 

فرزاد شریفی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار کرد: همزمان با دهه ولایت و امامت (عید قربان تا عید غدیر) خدمات تالارهای عروسی تحت نظارت این اداره کل به صورت رایگان یا همراه با تخفیف برگزار می شود.

وی افزود: این طرح با مشارکت و استقبال خودجوش مالکان تالارها و با هدف گرامیداشت اعیاد اسلامی و کمک به ازدواج آسان جوانان در شهرستان های ایلام، بدره، چرداول و دهلران اجرایی می شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ایلام ادامه داد: زوج های جوان متقاضی ساکن در این شهرها با اولویت زوج های تحت پوشش نهادهای حمایتی برای بهره مندی از خدمات ویژه این تالارها به اداره کل یا ادارات تابعه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی این شهرستان ها مراجعه و ثبت نام کنند و اولویت با زوج هایی است که زودتر ثبت نام کرده باشند.

شریفی یادآور شد: زوج های انتخاب شده از سوی اداره کل یا ادارات تابعه به تالارهای مشارکت کننده در این طرح معرفی خواهند شد.

وی اضافه کرد: به مناسبت دهه امامت و ولایت تالارهای واقع در شهر ایلام شامل بهادری ۲ مورد عروسی رایگان و ۳۰ درصد تخفیف، امیدی یک مورد رایگان و ۲۰ درصد تخفیف و لاله متعلق به سپاه با ۵۰ درصد تخفیف، تالارهای نگین، نخل جنوب و سعید در دهلران هر کدام یک مورد رایگان، اَرشت بدره با ۲ مورد رایگان و نشمیل چرداول با ۲ مورد عروسی رایگان و برگزاری جشن بزرگ ولایت و امامت در این امر نیک و خداپسندانه مشارکت دارند.

شریفی از زوج هایی که قصد دارند در این دهه مراسم عروسی خود را برگزار کنند خواست برای بهره مندی از این خدمات با مراجعه به ادارات میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان های فوق ثبت نام کنند.

وی اظهار کرد: همچنین در این دهه خانه های بوم‌گردی به مسافران ۱۵ تخفیف ارائه می دهند و غرفه داران بازارچه دائمی صنایع دستی شهر ایلام هم محصولات خود را با ۱۵ درصد تخفیف به عرضه می کنند.

به گزارش ایرنا، از عید قربان تا عید غدیر به عنوان دهه ولایت و امامت نامگذاری شده است./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.