تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۹ تیر ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۴

خدمات بیمارستان تامین اجتماعی ایلام برای جامعه هدف افزایش یابد

خدمات بیمارستان تامین اجتماعی ایلام برای جامعه هدف افزایش یابد
ایلام - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام بر لزوم افزایش خدمات در بیمارستان تامین اجتماعی ایلام برای جامعه هدف تاکید کرد و گفت: امکانات درمانی در استان باید افزایش پیدا کند.

حجت الاسلام الله نور کریمی تبار روز دوشنبه در با مدیران بیمه تامین اجتماعی و درمان این استان، اظهار کرد: مسئولان خدمات رسانی به ارباب رجوع و حل مشکلات مردم را در اولویت کاری خود قرار دهند.

وی با اشاره به اینکه بهترین عبادت خدمت صادقانه به مردم است، گفت: اقدامات و کارهای تامین اجتماعی و مدیریت درمان اجتماعی ارزشمند است چراکه بیشترین جامعه مورد هدف این سازمان ها، اقشار ضعیف جامعه هستند.

امام جمعه ایلام گفت: خدمات برای جامعه‌ هدف تأمین‌اجتماعی باید در خور و شأن بیمه شدگان باشد زیرا بیش از نیمی از جمعیت استان تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی هستند.

وی با اشاره به لزوم حمایت از قشر کارگر و بازنشستگان استان، افزود: شرکت های زیرمجموعه تامین اجتماعی در استان سرمایه گذاری و شرکت های مختلف راه اندازی کنند، این اقدامات باعث درآمد زایی و اشتغالزایی در استان می شود.

امام جمعه ایلام عنوان کرد: ایجاد شرکت های مختلف در استان در راستای عدالت اجتماعی است، مسئولان به بحث ورود شرکت های سرمایه گذاری به استان تلاش کنند.

وی گفت: تبدیل وضعیت ایثارگران یکی دیگر از موضوعات مهم استان است و دستگاه های اجرایی باید قانون را اجرایی کنند، تبدیل وضعیت به دستگاه های اجرایی تکلیف قانونی است.

حجت الاسلام کریمی تبار با اشاره به مشکلات بخش درمانی در استان، گفت: خدمات در بیمارستان تامین اجتماعی ایلام برای جامعه هدف افزایش پیدا کند، همچنین برای راه اندازی درمانگاه های تامین اجتماعی در مناطق استان تلاش شود.

مدیرکل تأمین‌اجتماعی استان ایلام نیز در این دیدار، اظهار کرد: ماهانه ۱۷۰ میلیارد تومان حقوق به بیمه شدگان و مستمری بگیران در استان ایلام پرداخت می شود.

علی اشرف تابانی به بدهی ۵۵۰ میلیاردی دستگاه های استان به تأمین‌اجتماعی اشاره و عنوان کرد:بعضی از ادارات و دستگاه‌ها حق بیمه جاری کارکنان خود را پرداخت نمی کنند.

وی با بیان اینکه در سال گذشته ۷۵۱ مورد کمک هزینه ازدواج در استان ایلام پرداخت شده است، اظهار کرد: میز خدمت تأمین‌اجتماعی در همه دستگاه‌ها استان برپا می شود.

مدیر درمان تأمین‌اجتماعی استان ایلام نیز در این دیدار، اظهار کرد: یکی از کارهای مهم تأمین‌اجتماعی در سال گذشته ملکی شدن بیمارستان شهدای زاگرس ایلام بوده است.

مهریار سلیمانی گفت: در تلاش هستیم از طریق هیئت مدیره سازمان مشکل تبدیل وضعیت ایثارگران را حل کنیم.

وی به ساخت ۲ درمانگاه در سطح شهر ایلام(میدان میلاد) و(خیابان خرمشهر) اشاره و افزود: درمانگاه مهران ۹۸ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان ایلام به صدور مجوز احداث درمانگاه سرابله و ایوان اشاره و خاطرنشان کرد: درمانگاه تامین اجتماعی در شهرستان دهلران هم اکنون فعال بوده و زمین درمانگاه دره‌شهر خریداری شده است./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.