تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۰

روستاهای ایلام به وسایل نقلیه عمومی مجهز می شوند

روستاهای ایلام به وسایل نقلیه عمومی مجهز می شوند
ایلام- مدیرکل امور روستایی استانداری ایلام گفت: روستاهای این استان با هدف ارایه خدمات بهتر به روستاییان به وسایل نقلیه عمومی و ماشین آلات خدمات رسان مجهز می شوند.

سیدحسینعلی موسوی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با پیگیری و تلاش استاندار ایلام و معاونت امور عمرانی استانداری از محل اعتبارات روستایی و همچنین درآمد دهیاری های کشور چند دستگاه خودرو مینی بوس، دستگاه آتش نشانی و چند دستگاه ماشین حمل زباله به روستاهای مختلف استان اختصاص یافته است.

وی افزود: روز گذشته با حضور معاون فرماندار سیروان یک دستگاه مینی بوس به ارزش ۱۰ میلیارد ریال در اختیار روستای چم شیر بخش مرکزی سیروان قرار گرفت.

وی اضافه کرد: ۴۰ درصد مبلغ خرید این مینی بوس از محل درآمد دهیاری چم شیر و ۶۰ درصد آن از محل درآمد دهیاری های کشور تامین شده است.

موسوی گفت: همچنین یک دستگاه آتش نشانی در اختیار روستای شهرک اسلامیه مهران با توجه به اهمیت شهرستان این مرزی برای پیشگیری از حوادث قرار گرفته است.

وی اظهار داشت: چند دستگاه حمل زباله که برای جابجایی پسماندهای روستایی تهیه شده است نیز بزودی در اختیار روستاهای مورد نظر قرار می گیرد.

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.