کد خبر : 3144
تاریخ انتشار : سه شنبه ۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۶

تخریب تونل، مسیر ایلام – کرمانشاه را مسدود کرد

تخریب تونل، مسیر ایلام – کرمانشاه را مسدود کرد
ایلام- رییس پلیس راه ایلام گفت: تخریب یکی از تونل های کاذب در مسیر سرابله - حمیل - کرمانشاه باعث انسداد این مسیر شده است.

پایگاه خبری تحلیلی نگاه اقتصاد  (www.negaheghtesad.ir) 

سرهنگ رضا همتی زاده روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار داشت: بارش شدید باران و ریزش کوه باعث تخریب این تونل شده و امکان تردد از این مسیر تا زمان بازگشایی جاده وجود ندارد.

وی با تاکید بر اینکه پیش بینی می شود بازگشایی این مسیر ۴۸ ساعت به طول بیانجامد، افزود: رانندگان تا زمان بازسازی و بازگشایی این مسیر باید از جاده جایگزین ایلام- ایوان – اسلام آباد به مقصد کرمانشاه تردد کنند.

رییس پلیس راه ایلام یادآور شد: صبح امروز نیز رانش زمین موجب انسداد مسیر تختان در حد فاصل میمه زرین آباد از توابع شهرستان دهلران به آبدانان شد که با تلاش ماموران راهداری این جاده بازگشایی و هم اکنون تردد در آن روان است.

همتی زاده از رانندگان و مسافران خواست در صورت امکان با توجه به بارش نزولات جوی از سفرهای غیرضرور به ویژه در مسیرهای کوهستانی و گردنه ها اجتناب کنند.

وی توصیه کرد: به علت مه آلودگی مسیرهای کوهستانی و گردنه ها و کاهش دید افقی و نیز لغزندگی جاده ها رانندگان با سرعت مطمئنه و با رعایت فاصله طولی حرکت کنند و قبل از شروع مسافت از سلامت شیشه پاک کن ماشین خود مطمئن باشند.

به پیش بینی کارشناسان هواشناسی بارش نزولات جوی سیلابی تا روز چهارشنبه در استان ایلام ادامه دارد و بر اساس اخطارهای هواشناسی همه دستگاه های عضو ستاد بحران و فرمانداری تمام شهرستان های تابعه در حالت آماده باش هستند./ایرنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.