تاریخ انتشار : سه شنبه ۱ فروردین ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۱

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها:

بیش از نیم میلیون مسافر هوایی در ۶ روز آخر سال جابجا شدند

بیش از نیم میلیون مسافر هوایی در ۶ روز آخر سال جابجا شدند
تهران- مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران از اعزام و پذیرش بیش از نیم میلیون مسافر از فرودگاه‌های تحت مالکیت این شرکت، از تاریخ ۲۴ اسفند تا پیش از شروع سال ۱۴۰۲ خبر داد.

«حمیدرضا سیدی» روز سه شنبه اول فروردین در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی ایرنا با اعلام این خبر گفت: از ۲۴ تا ۲۹ اسفند سال گذشته، ۶۱۷ هزار و ۳۱ مسافر از فرودگاه‌های تحت مالکیت شرکت فرودگاه‌ها اعزام و پذیرش شده‌اند که در این میان سهم مسافران داخلی ۵۶۸ هزار و ۵۵۲ مسافر و سهم مسافران بین المللی ۴۸ هزار و ۴۷۹ مسافر بوده است.

وی افزود: در این مدت پنج هزار و ۲۰۵ نشست و برخاست در فرودگاه‌های کشور انجام گرفته است که چهار هزار و ۸۱۴ مورد مربوط به پروازهای داخلی و ۳۹۱ مورد متعلق به پروازهای خارجی است.

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها گفت: فرودگاه بین المللی مهرآباد با دو هزار و ۳۰ پرواز و اعزام و پذیرش ۲۴۳ هزار و ۶۰۰ مسافر بیشترین بار ترافیکی مسافر و پرواز را در میان فرودگاه‌های کشور بر عهده داشته است.

وی گفت: در مدت مذکور ۱۳۷۸ پرواز دو فرودگاه امام خمینی (ره) و کیش نیز سرویس کمک ناوبری و کنترل ترافیک هوایی از بخش عملیات هوانوردی شرکت فرودگاه‌ها دریافت کرده‌اند./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.